بازدید 5368

دیگر نیازی به ارائه کپی مدارک در ادارات نیست

با رونمایی از سامانه احراز هویت الکترونیکی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از امروز نیازی به دریافت کپی اسناد هویتی در دفاتر پیشخوان نیست.
کد خبر: ۸۰۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 19 June 2018

با رونمایی از سامانه احراز هویت الکترونیکی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از امروز نیازی به دریافت کپی اسناد هویتی در دفاتر پیشخوان نیست.

به گزارش مهر؛ دبیر کل کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت از آغاز فعالیت سامانه احراز هویت الکترونیکی در سراسر کشور خبر داد و گفت: از این پس نیازی به دریافت کپی اسناد هویتی ( شناسنامه و کارت ملی ) از مردم برای ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت نیست.

علی فلاح با بیان اینکه این فرایند از دوشنبه ۹۷/۳/۲۸ در تمام دفاتر پیشخوان دولت لازم الاجراست، افزود: مردم برای دریافت هر گونه خدمت در این دفاتر به جای کپی اسناد هویتی فقط کافی است شماره ملی یا سریال کارت ملی خود را ارائه دهند.

وی با تاکید براینکه این رویکرد با هدف اصلاح فرایندها و سهولت در ارائه خدمات به مردم اجرایی می شود، تصریح کرد: دفاتر پیشخوان دولت بلافاصله پس از دریافت شماره ملی یا سریال کارت ملی موظف به صدور کد رهگیری و الصاق آن به پرونده الکترونیکی افراد متقاضی است.

فلاح با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم فقط برای دریافت کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنند از حذف همین میزان کاغذ کپی اسناد هویتی برای این خدمت خبر داد و گفت : این رویکرد نقش بسزایی در تکریم ارباب رجوع و نیز صرفه جویی در مصرف کاغذ دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر