بازدید 3983
۱

بیرهوف: ایران تا اینجا سورپرایز جام جهانی بوده

کد خبر: ۸۰۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 18 June 2018

مدیر تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است که ایران با صدرنشینی در روز اول بازی‌های گروه B جام جهانی اعتماد به نفس لازم را برای صعود از گروهش دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، اولیور بیرهوف در واکنش به این سوال که به نظر جام جهانی تا به اینجا دو سورپرایز داشته که یکی شکست آلمان مقابل مکزیک و دیگری صدرنشینی ایران در گروه B جام جهانی بوده، گفت: ما می‌دانستیم که مکزیک تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان خوبی دارند و از طرفی ما نتوانستیم عملکردی که باید را نشان دهیم. مدیر تیم ملی آلمان خاطرنشان کرد: می‌توانیم دوباره شروع کنیم، برای اینکه تیم بزرگی هستیم و این نکته امتیازی برای ماست.

وی درباره تیم ملی ایران اظهار داشت: برای ایران بسیار خوشحالم و به نظرم یک بازی زیبا را به نمایش گذاشتند. آنها لحظه‌ای خوب را رقم زدند و سورپرایز گروه B بودند و از طرفی ایسلند هم با تساوی مقابل آرژانتین دیگر سورپرایز جام تا به اینجا بود. بیرهوف در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند از گروهش صعود کند یا نه، به تسنیم گفت: در تورنمنتی مانند جام جهانی هر اتفاقی امکان پذیر است. ایران اکنون پس از بازی اول اعتماد به نفس لازم را دارد و صعود آنها با ۳ امتیاز دیگر هم امکان پذیر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالبه!
امان از دست این آلمانی ها!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل