بازدید 1295

آخرین وضعیت تجمیع دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد

کد خبر: ۸۰۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 18 June 2018

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مجتمع شدن چهار دانشکده طب ایرانی، پرستاری، بهداشت و پیراپزشکی در پردیس این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا دارابی محبوب در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و فعلی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: انسان‌ها به دنبال آسایش، آرامش و راحتی هستند و هیچ انسانی سختی و مرارت را با اختیار خود قبول نمی‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر این که در حق دانشکده پیراپزشکی ظلم شده است، بیان داشت: در سال ۱۳۹۲ به اجبار در یک روز تعطیل، دانشکده پیراپزشکی از دانشگاه جدا شد که نباید این اتفاق رخ می داد.

دارابی افزود: اگر چه این کار باعث شد ما بر اساس توان و امکانات خود روی پای خود بایستیم اما فضای آموزشی کنونی این دانشکده و امکانات رفاهی آن برای این دانشکده کافی نیست.

وی از مجتمع شدن چهار دانشکده طب ایرانی، پرستاری، بهداشت و پیراپزشکی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد و بیان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه عزم خود را به کار بسته است که با تامین اعتبار بتواند این چهار دانشکده را در یک مجموعه مستقر کند.

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد مشکلات موجود در پردیس دانشگاه تا یک ماه آینده حل می شود و دانشگاه به سمت تکمیل فضاهای آموزشی خود به شکلی حرکت خواهد کرد که تا ۳۰ سال آینده از فضای آموزشی بی‌نیاز شود.

دارابی، دانشکده پیراپزشکی را یکی از دانشکده‌های موفق دانشگاه دانست و ابراز داشت: ما در این دانشکده در برخی رشته‌ها دارای کمبود عضو هیات علمی بودیم،اما اکنون با پیگیری های انجام شده نسبت به وجود عضو هیات علمی بی‌نیاز هستیم.

در پایان‌این مراسم حکم دکتر خواجه دلویی، رئیس جدید دانشکده پیراپزشکی به وی اعطا شد و با ارائه لوح تقدیر و هدایایی از تلاش های دکتر فیض لائین رئیس سابق دانشکده تقدیر به عمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل