بازدید 13960
۳

تجمع مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض به دختران

یکی از معترضان در ایرانشهر تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست گرفته و با آنان برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۰۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 17 June 2018

حدود 50 نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

یکی از دختران تجمع کننده گفت: متاسفانه دختران از امنیت لازم برخوردار نیستند و در شهر نمی توانند به راحتی و با آرامش تردد و مسئولان باید امنیت را برقرار کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی به دست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.

نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

یکی از معترضان نیز تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست گرفته و با آنان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر ادعا کرده بود: فرد دستگیر شده تاکنون اعتراف کرده بود که به 41 دختر تجاوز کرده است.

این در حالی است که دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر این ادعا را رد کرده و گفته است: از مردم انتظار داریم اجازه دهند دستگاه‌های امنیتی و قضایی در فضایی آرام و بر اساس قانون با مخلان امنیت برخورد کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۳
وای بر مملکت و نظامی که در استان غیوری مثل بلوچستان این دست فجایع رخ دهد.
مسئولان فقط بلدند به حجاب آنها گیر بدهند که بدون هزینه ترین کار است. در حالی که برقراری امنیت اجتماعی کاملا متفاوت از بحث حجاب است.
اصلاً معلوم هست چه خبره تو این کشور اقایان این فرهنگسازی شما شکست خورده این همه تجاوز آخه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان