بازدید 3503

بررسی روند صعودی شاخص بورس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی روند صعودی شاخص بورس را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۰۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 17 June 2018

سید مهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به رشد شاخص بورس در پایان هفته گذشته، گفت:تقویت بازار سرمایه اقدام مثبتی بوده و باید به این مهم توجه شود در این راستا باید سیاست های اقتصادی به نحوی اعمال شود که روند رو به رشد بورس منطقی باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با هماهنگی و تعامل مسئولان کشور ثبات اقتصادی پایدار ایجاد شود، افزود:رشد شاخص بورس متاثر از عوامل گوناگون بوده البته اخبار سیاسی نیز گاهی نوسانات شاخص را تحت تاثیر قرار می دهد.

افزایش تلاطم در بازارها ناشی از عدم برنامه مطلوب برای حجم بالای نقدینگی

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس دهم شورای اسلامی، افزود:بخش تولید با مشکل کمبود نقیدنگی روبرو بوده این در حالی است یکی از عوامل افزایش تلاطم در بازارهای مختلف در ماه های گذشته حجم بالای نقدینگی است.

فرشادان در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:با توجه به اینکه شرکت های تولیدی دربورس فعالیت دارند بنابراین باید با تقویت و برنامه ریزی بخشی از نقدینگی را از طریق بازار سرمایه به بخش تولید منتقل کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:امکان دارد سیاست های ارزی دولت با تغییراتی روبرو شود از طرفی انتشار اخباری درباره نرخ خوراک پتروشیمی ها باعث شده سیگنال های مثبتی به بورس داده شود که این موضوعات رشد شاخص بورس را در پی داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان