بازدید 12258
۲

واتس‌اپ از تلگرام پیروی خواهد کرد

کد خبر: ۸۰۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰ 17 June 2018

دیجیاتو نوشت: واتس اپ یکی از معدود سازندگانی است که همچنان برای نسخه ویندوز فون اپلیکیشن خود آپدیت منتشر می‌کند. با این حال با توجه به طرح اولیه لو رفته از نسخه یونیورسال (UWP) واتس‌ اپ، به نظر می‌رسد که محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا برای دسکتاپ همانند تلگرام هم عرضه می‌شود. البته واتس‌ اپ همین الان نیز یک ورژن دسکتاپ دارد.

با این حال نسخه کنونی دسکتاپ تنها پورتی از واتس‌ اپ تحت‌وب است و به‌همین خاطر از بعضی ویژگی‌های مهم همانند ارسال فایل‌های صوتی یا گرفتن تماس ویدیویی نمی‌توانید استفاده کنید. اما در تصویر لو رفته، ظاهرا دیگر این مشکل وجود ندارد و حالا با یک پورت کامل‌تر طرف هستیم.

همچنین با توجه به اطلاعات به دست آمده، انگار همچنان اتصال موبایل به دسکتاپ الزامی است. برای راه‌اندازی نسخه تحت‌وب واتس‌ اپ ابتدا باید یک کد QR را با گوشی اسکن کنید و بگذارید اینترنت تلفن روشن باقی بماند. بنابراین اگر با موبایل آفلاین شدید، نسخه تحت وب نیز غیر فعال خواهد شد.

در اپلیکیشن‌های جداگانه دسکتاپ معمولا احتیاجی به این کار نیست اما در نسخه یونیورسال واتس اپ، کاربران همچنان باید از این ویژگی استفاده کنند. جزییات بیشتری به بیرون درز پیدا کرده به غیر از اینکه برای ساخت این نسخه از پیام‌رسان، واتس اپ با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته است.

پیشتر شایعاتی به دست رسیده بود که نشان می‌داد مایکروسافت در حال کار روی یک سرفیس فون با نام رمز Andromeda است. اگر گمانه‌زنی‌ها رنگ و بوی حقیقت به خودشان بگیرند احتمالا ردموندی‌ها می‌خواهند موقع آماده‌سازی، این موبایل مرموز از واتس‌ اپ پشتیبانی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
تلگرام مرجع تقلید واتس آپ و بسیاری از پیام رسانهای دنیا از جمله در کشور خودمان مثلا پیام رسان سروش که از نظر ظاهری کپی تلگرام است شده است . خوب است پیام رسانها دنیا از تقلید دست بردارند و ابتکار عمل را بدست بگیرند .
نسخه دسکتاپش واقعا چرته! باید گوشی همیشه وصل به اینترنت باشه تا نسخه PC کار کنه! این دیگه چه جور برنامه مزخرفیه؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان