بازدید 15390
پیروزی بزرگ شاگردان کولاکوویچ در آغاز هفته چهارم؛

ایران۳- لهستان ۰/ والیبالیست ها با شکست صدرنشین لیگ ملت ها، جشن ملی را کامل کردند

خبرهای خوش ورزش ایران به فاصله چند ساعت از پیروزی فوتبال، توسط سروقامتان والیبال ایران ادامه یافت و تیم ملی که قبل از این فقط با 3 برد در جدول لیگ ملت ها رتبه جالب توجهی نداشت، با شکست 3 بر صفر صدرنشین مسابقات شگفتی بزرگی را رقم زد و جشن ملی ایران را تکمیل کرد. امشب از ساعت 23:30 ایران در دومین بازی از هفته چهارم به مصاف صربستان می رود.
کد خبر: ۸۰۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳ 16 June 2018

هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ در حالی آغاز شد که ایران نه تنها لهستان را شکست داد، بلکه حتی یک ست را هم نداد و مانع تداوم صدرنشینی این غول والیبال جهان نیز شد تا جشن ملی ورزش دوستان در ایام عید کامل شود.

به گزارش «تابناک»؛ لیگ ملت های والیبال وارد هفته چهارم شده و تیم ملی کشورمان پس از کسب ۳ پیروزی، ۶ شکست و ۹ امتیاز بامداد شنبه به مصاف تیم لهستان رفت. تیم ملی بامداد امروز در حالی به مصاف لهستان رفت که علاوه بر سیدمحمد موسوی، امیر غفور را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت و در سوی دیگر نیز کوبیاک، زاتروسکی و نواکوفسکی از غایبان بزرگ لهستان بودند. پس از درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی، ملی پوشان والیبالِ کشورمان نیز شروع خوبی را در هفته چهارم لیگ ملت ها داشتند و با شکست قاطع ۳ بر صفر لهستان ۱۲ امتیازی و همچنین مانع صدرنشینی لهستانی ها شدند و شب درخشش ایرانی ها را تکمیل کردند.

ایران۳- لهستان ۰/ والیبالیست ها با شکست صدرنشین لیگ ملت ها، جشن ملی را کامل کردند

ایران پیروز بازی پایاپای شد

در شروع بازی این لهستانی ها بودند که امتیاز نخست را کسب کردند و ملی پوشان ایران در ادامه ۴ بر ۲ پیش افتادند. لهستانی ها با کسب دو امتیاز متوالی بازی را به تساوی کشاندند و هر دو تیم تا امتیاز ۷ نیز پایاپای پیش رفتند. ایران با کسب امتیاز ۸ نخستین تایم استراحت فنی را پیروز نزد ایگور کولاکوویچ رفت. پس از تایم استراحت فنی هر دو تیم تا امتیاز ۱۱ برابر پیش رفتند و ملی پوشان ایران با کسب دو امتیاز متوالی موفق شد ۱۳ بر ۱۱ پیش افتد تا ویتالی هینن را مجبور به گرفتن تایم استراحت کرده و مانع از امتیاز آوری ایرانیان کند. تایم استراحت هینن جواب داد و لهستانی ها نه تنها کار را در امتیاز ۱۳ به تساوی کشاندند بلکه موفق شدند ۱۵ بر ۱۳ نیز پیش افتند تا این بار کولاکوویچ مجبور به گرفتن تایم اسراحت شود. کولاکویچ نیز موفق عمل کرد تا ملی پوشان ایران کار را در امتیاز ۱۵ برابر کنند. در ادامه نیز شاهد بازی پایاپای هر دو تیم بودیم و در نهایت این شاگردان ایگور کولاکوویچ بودند که ۲۶ بر ۲۴ ست نخست را پیروز از زمین بیرون آمدند.

*تکرار ست نخست و پیروزی ایران

در شروع ست دوم ایران اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد و ۴ بر یک از لهستان پیش افتاد. ملی پوشان کشورمان برتری خود را حفظ کردند تا در تایم استراحت فنی ۸ بر ۶ پیروز نزد مربی خود روند. برتری بازیکنان ایران تا امتیاز ۱۴ بر ۱۲ ادامه و با همین روند ایران ۱۶ بر ۱۴ دومین تایم استراحت فنی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. ایران تا امتیاز ۱۹ نیز برتری خود را حفظ کرد اما در نهایت لهستانی ها کار را در امتیاز ۱۹ به تساوی کشاندند تا کار برای هر دو تیم برابر پیش رود. در ست دوم نیز همانند ست نخست، شاگردان کولاکوویچ پیروز نبرد بازی پایاپای شدند و ۲۶ بر ۲۴ زمین را ترک کردند.

* پیروزی قاطعِ شاگردان کولاکو

شاگردان کولاکوویچ در ست سوم نیز شروع خوبی داشتند و از همان ابتدا اختلاف امتیاز را ایجاد کردند و ۳ بر یک پیش افتادند اما لهستانی ها موفق شدند با کسب دو امتیاز متوالی بازی را به تساوی بشکانند و در ادامه نیز هر دو تیم تا امتیاز ۵ برابر بودند که ایران بار دیگر موفق شد ۶ بر ۴ از لهستان پیش افتد. بازی پر افت و خیز دو تیم ادامه داشت تا این بار لهستان ۸ بر ۶ به استقبال تایم استراحت فنی رود. پس از تایم استراحت فنی، ایران نه تنها موفق شد دو اختلاف امتیاز را جبران کند، بلکه ۱۰ بر ۸ نیز از رقیب پیشی گرفت تا هینن تقاضای تایم استراحت کند. ایران در ادامه ۱۴ بر ۱۰ پیروز زمین بود و توانست اختلاف امتیازش را حفظ کند و دومین تایم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۲ نزد کولاکوویچ رود. ملی پوشان ایران در نهایت این ست را نیز ۲۵ بر ۲۲ پیروز در مجموع نیز لهستان را ۳ بر صفر شکست دهد.

در دقایق پایانی بازی در حالی که از قبل بنا بر اعلام پزشکان تیم ملی گفته شده بود قائمی به بازی نمی رسد اما در زمین حاضر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
درود بر شما قهرمانان ..................بهترین هستید .جوانمردان
شبی تاریخی برای ایران و ایرانی
ساعت خواب از خواب بیدارشدید خبر ساعت 4بامدادرا ساعت 7/30 نوشتید
درود بر سرو قامتان ایران
همین شما نبودید که میگفتید تیم فدای جوانگرایی شده
درود بر همه ایرانیان. جوانان ایرانی همچون این جوانان با امید و تلاش در همه عرصه ها می توانند پیروزی افرین باشند.
این حجم از خر کیفی بی سابقست
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
کافر همه را به کیش خود پندارد
همت اگر سلسله جنبان شود ؛ مور تواند که سلیمان شود
دمشون گرم . انقدر حال می کنم که تیم ملی مون تحت هرشرایطی زهر دار عمل می کنه .
خدا رو شکر دیگه هیچ کشوری جرات نمی کنه به تیم ملی ایران به چشم زنگ تفریح نگاه کنه .

زنده باد ایران و ایرانی هرجای دنیا
دستشون دردنکنه اما فراموش نکنیدکه لهستان چون خودرابرای جام جهانی آماده میکندباترکیب جدیدی به آمریکا آمده است برعکس ما که برای کسب نتیجه باترکیب ثابت بازی میکنیم
لطفا خلاصه بازی را بگذارید
هر وقت تحریم میشیم قوی تر میشیم اینا دشمن ها بدونن
افرین به سرمربی ایران که از بازی با برزیل به بعد راه موفقیت رو پیدا کرد . درود بر ایگور کولاکوویچ.
خلاصه فوتبال تیم های چلغوز را می گذارید اما خلاصه والیبال خودمان را نه!!!!
گمون کنم ما داريم ميميريم! ديدين ادما موقع مردن اصن يه جور خاصي ميشن!؟؟
درود بر شما عزیزان والیبالیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار