بازدید 4256

آخوندی: دوباره به ثبات اقتصادی باز می گردیم

کد خبر: ۸۰۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 15 June 2018

وزیر راه و شهرسازی گفت: شرایط فعلی موقتی بوده و با تدبیر دولت دوباره به ثبات اقتصادی باز می گردیم.

به گزارش مهر، عباس آخوندی صبح جمعه با بیان این که بنیان اقتصاد کشور ما درست بنا شده، به مشکلات اقتصادی اشاره و اظهار کرد: دشمن اقداماتی را علیه کشور و اقتصاد کشور انجام داده که باعث نگرانی هایی هم شده اما با تدابیر در نظر گرفته شده به خوبی از این مرحله عبور می کنیم.

وی بیان این که وعده که از شرایط سخت فعلی عبور کرده و به ثبات اقتصاد باز می گردیم، افزود: اقدامات نابخردانه ترامپ برای خروج از برجام گرچه مشکلاتی ایجاد کرد اما ایران را ملتی خردورز و صلح دوست به دنیا معرفی کرد.

آخوندی با تاکید بر این که کشورهای دنیا هم حق را به ملت و کشور ایران دادند، تصریح کرد: قدرت ترامپ ظاهری است و اکنون در انزوای جهانی قرار گرفته است.

وی با بیان این که ما تا زمانی به تعهدات عمل می کنیم که طرف مقابل هم پایبند باشند، ادامه داد: دولت با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب سرسوزنی از منافع ملت ایران عدول نخواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به مسائل استان گلستان اشاره و اظهار کرد: دولت توان خود را برای برقی کردن اینچه برون - گرمسار انجام خواهد داد.

آخوندی مبلغ قرارداد برقی کردن راه‌آهن اینچه برون به گرمسار را 1.2 میلیارد یورو اعلام و بیان کرد: از تیرماه به صورت رسمی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۲
همه چیز را 50 تا 100 درصد گران کردند بعد از ثبات اقتصادی هم صحبت میکنند....
برنمیگردیم، امید واهی ندید
خوب معلومه‌ اقای وزیر حتما قیمتها به ثبات میرسند؟؟؟!!! انهم زمانیکه‌ با خواب بودن وزرا و دولتمردان قیمت ارز به۲۰ هزارتومان، سکه به بیش از ۴ میلیون تومان ،مسکن هم به ۴ برابر سال۹۶ و ارزاق عمومی هم به حدی که دیگه کسی توان خرید نداشته باشد ثبات باز میگرد؟؟!!! نه با تدبیر دولتمردان بلکه زمانیکه دیگر توانی برای خرید نباشد.
نمیخواد زحمت به خودتون بدید. شما همین که دست نزنید بهتره
با مدیریت تفکر شما نه ثبات در انتظارمونه و نه رشد این حرف هارو در دولت قبل هم میزدن اما وضع بد و بدتر شد
این آخوندی نه تنها در طول دوره وزارتش کلبه ای برای مردم نساخت بلکه با افزایش تسهیلات خرید مسکن به ۱۶۰ میلیون تومان موجبات افزایش قیمت مسکن و اجاره بها را فراهم کرد و مردم را به خاک نشاند. نصف نقدینگی آزاد شده که دست دلال جماعت افتاده ناشی از طرح مسکن خانه اولی های آخوندی می باشد. لطفا بفرمایید با این افزایش قیمت مسکن و اجاره شما چگونه مجددا به ثبات اقتصادی می رسید؟؟؟ همه را که بدبخت کردید و خانه اولی ها با افزایش قیت سرسام آور مسکن که باعث و بانیش سیاست آخوندی بود حالا حالاها باید مستاجر بمانند.
آقای آخوندی:

یه جوک قدیمی شوشتری است که میگه:
کلانیه هلینش محدعلی خومونه گرینش (کلانی را ول کنید و محمد علی خودمون را بگیرید)

بر حسب لطیفه: میگن تیم پرسپولیس اومده بود شوشتر مسابقه و مربی شوشتر یکی از بازیکناش را به نام محمدعلی گذاشته بود که حسین کلانی رو مهار کنه و گل نخورند، خلاصه این اقای محمد علی اینقدر بد کلانی رو مهار کرد که در دفع توپهای کلانی موقع دفاع به خودشان گل میزد و محمدعلی 3 گل به خوشون زد و 3 هیچ عقب افتادند.
در این موقع مربی شوشتر اومد کنار زمین و با لهجه شوشتری گفت (بابا کلانیه هلینش و محدعلی خومونه گرینش)

بله اقای آخوندی (کلانیه هلینش و محد علی خومونه گرینش).
یک عده داخل مملکت با اعمال اقتصادی و عملکردشون اثر 20 تا 30 درصدی تحریم ها و تهدیدهای آمریکا و دوستانش را به صد درصد تبدیل میکنند در واقع به آمریکا میگویند ( از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن).

نمونه آن دستهای آلوده به بی اعتبار کردن پول ملی، دستهای خودرو سازان آماده به اجرای فرمان آمریکا، دستهای آلوده دلالان اقتصادی و ..و...و...و همه اینا همان محمد علی هستند که دارند خیلی راحت به خودمان گل میزند
فقط یک فرق با محد علی (محمدعلی) دارند که او ناخواسته به تیم خودش گل میزد و این محد علی های امروزی از روی عمد و به خاطر منافع مادی و دنیوی خود که آن را بر آبروی مملکت و مردم ترجیح دادند به خومان گل میزنند.

بله آقای آخوندی به اطراف خود نگاه کنید و (کلانیه هلینش و محد علی خومونه گرینش)
دکتر مسکن مهر پردیس چه خبر؟
اگر اقتضاد قوی داشتیم ایطور نمیشد که به یک باد همه اقتصاد بهم بریزه ، بله حالا که قیمت همه چیز سر به فلک کشیده میگویید به ثبات برمیگردیم ایا منظورتان اینه که قیمت ها به سابق برمیگرده که خیلی بعیده پس تو همین قیمتهای فعلی میخواهید ثابت بکنید خوب اینم هنر نیست باز یه طوفان دیگه میاد همه چیز سر به ثریا میزنه با توجه به اینکه مردم از خیلی قبل دوچار فقر و بیچارگی هستند فقط این مردم هستند که فدای سیاست های اشتباه و شعار های ارمانی توخالی حاکمان مغرور خود میشوند.
چشم بسته غیب می گن
خوب معلومه وقتی ریال شد پشیز دیگه می خواد چقدر بی ارزش تر بشه وقتی جای کمتر شدن نداره
ثبات اقتصادی یعنی دلار هزار تومنی استاد ! از وقتی اون منحوس رئیس جمهور شد نکبت و بدبختی رو اورد تو این کشور .
با خواب های که ترامپ دیده چشمم آب نمی خوره!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل