بازدید 2916

دانشگاه آزاد ساختمان سوهانک را تحویل گرفت

کد خبر: ۸۰۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 13 June 2018

رئیس دانشگاه آزاد از استقرار حراست این دانشگاه در ساختمان سوهانک خبر داد و گفت: دانشجویان واحد تهران مرکز به این مجتمع انتقال داده خواهند شد.

به گزارش مهر، فرهاد رهبر ظهر امروز در حاشیه بازدید از ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک که از سوی این دانشگاه خریداری شده است، گفت: این مجتمع متعلق به کمیته امداد است و بیش از ۵-۴ سال قبل مذاکراتی میان دانشگاه آزاد، مرحوم هاشمی رفسنجانی و کمیته امداد برای خرید آن صورت گرفته بود اما این توافق بنا به دلایلی مسکوت ماند.

وی افزود: مجددا با دستور دکتر ولایتی با توجه به اینکه دانشگاه آزاد لازم است مجتمعی در شأن دانشگاهی داشته باشد تلاش شد تا مذاکراتی برای این ساختمان صورت گیرد و حدود دو ماه پیش توافق نهایی برای این ساختمان صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد نیازمند محیطی باز با امکانات فرهنگی، آموزشی و رفاهی است.

رهبر اظهار داشت: طی دو هفته گذشته در این ساختمان جلساتی برای تحویل و تحول فضاها میان دانشگاه آزاد و کمیته امداد صورت گرفت و امروز به طور کامل حراست کمیته امداد ساختمان را تخلیه کرد و حراست دانشگاه آزاد در این فضا مستقر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اضافه کرد: ۳۰ هزار دانشجوی واحد تهران مرکز این دانشگاه قرار است از ۶ دانشکده و ۱۲ ساختمان مسکونی و اداری که در مرکز شهر بوده است به این مکان منتقل شوند.

رهبر خاطرنشان کرد: در ساختمان سوهانک فضای لازم برای استقرار اساتید، فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی وجود دارد.

وی تصریح کرد: قرار است از مهرماه دانشجویان واحد تهران مرکز به این منطقه منتقل شوند.

رئس دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشجویان سال های دوم، سوم و چهارم مقطع کارشناسی دانشکده هنر واحد تهران مرکز به این ساختمان منتقل نمی شوند، چرا که آنها نیازمند تجهیزاتی هستند.

رهبر اضافه کرد: به محض اینکه شرایط فراهم شود و امکانات لازم و تجهیزات کارگاهی این دانشجویان را بتوانیم به این منطقه منتقل کنیم به تدریج موضوع انتقال این دانشجویان نیز پیگیری می شود.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: در نزدیکی ساختمان سوهانک ایستگاه مترو وجود دارد که براساس آن دانشجویان برای رفت و آمد با مشکل مواجه نخواهند شد.

رهبر گفت: در این مجتمع نیز پارکینگ هایی تعبیه شده که دانشجویان بتوانند با وسیله های نقلیه خود نیز به این منطقه دسترسی پیدا کنند.

وی در خصوص برنامه های دانشگاه آزاد نیز افزود: این دانشگاه آمایش رشته های دانشگاهی را در دست دارد.

رهبر اضافه کرد: همچنین قطب بندی واحدهای این دانشگاه در شهر تهران مدنظر قرار گرفته و بر این اساس هر واحد دانشگاهی در زمینه یک قطب علمی فعالیت خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان