بازدید 1936

وزش باد شدید و گرد و خاک در چهار استان

کد خبر: ۸۰۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 12 June 2018

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، شرق اصفهان و نیمه شرقی کشور طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه در مورد شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ خرداد) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه (۲۴ خرداد) بارش‌ها به دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرقی و شمال غرب کشور محدود می‌شود، گفت: طی دو روز آینده در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، شرق اصفهان و نیمه شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی دو روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود. همچنین از بعد از ظهر امروز و طی فردا (22 و 23 خرداد) دریای خزر به ویژه آب‌های ساحلی شرقی آن نیز مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: هوای تهران فردا ( ۲۳ خرداد) کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز پنجشنبه (۲۴ خرداد) کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات بارش پراکنده همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار