بازدید 7217

برزیل مثل آب خوردن اتریش را برد و به جام جهانی رسید+عکس

کد خبر: ۸۰۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 11 June 2018
 
تیم ملی برزیل در آخرین دیدار دوستانه خود نمایش بسیار خوب برابر اتریش ارائه داد و موفق شد با درخشش ستاره های هجومی خود با یک برتری پرگل راهی روسیه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اولین فرصت در اوایل بازی برای کاسمیرو ایجاد شد اما ضربه او از فاصله ای دور راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 21 و 22 در 2 موقعیت اتریش توسط شاف و آرناتوویج فرصت های خوبی برای باز کردن دروازه برزیل شد اما ضربات آنها با بی دقتی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 38 این برزیل بود به گل رسید. ضربه مارسلو بعد از برخورد به مدافعان در گوشه محوطه به گابریل ژسوس رسید تا او با ضربه ای فنی گل اول را به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری 0-1 سلسائو به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری برزیل آغاز شد و این تیم بعد از خلق چند موقعیت در دقیقه 62 به گل رسید. روی پاس ویلیان این نیمار بود که نفوذ و ضربه ای دیدنی و فنی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

لحظاتی بعد پائولینیو بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه زمینی او از داخل محوطه توسط لیندلر مهار شد.حملات برزیل ادامه یافت و در دقیقه 70 این بار کوتینیو بعد از یک و دو با فرمینو موفق شد با ضربه ای دقیق زننده گل سوم لقب گیرد.

در دقیقه 75 کوتینیو فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما ضربه دیدنی او به دیرک دروازه اتریش برخورد کرد.

در ادامه جریان بازی آرام شد و در نهایت برزیل با 3 گل حریف خود را مغلوب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار