بازدید 5780
۱

شکست نزدیک تیم ملی والیبال مقابل روس ها

بازیکنان روسیه در ست چهارم با تکیه بر سرویس‌های قدرتمند توانستند امتیازهای حساس و پایانی ست را به خود اختصاص دهند و در نهایت 25 بر 21 برنده شوند.تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به آمریکا می‌رود و در هافمن استیت شهر شیکاگو به مصاف لهستان، صربستان و آمریکا خواهد رفت.
کد خبر: ۸۰۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 10 June 2018

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی از هفته سوم لیگ ملت های 2018 در دیداری حساس در سالن «اوفا اره نا» روسیه به مصاف میزبان خود رفت و به رغم نمایشی قابل قبول شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛  تیم ملی ایران در آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در اوفا آرنا از ساعت ۱۸:۳۰ با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، علی شفیعی، سامان فائزی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی مقابل روس ها ایستاد و در استادیوم پر از تماشاگر میزبان می توانست برنده مسابقه باشد اما در آخرین امتیازات سه گیم پیاپی کم آورد و باخت را پذیرفت.

 ست‌های بازی با امتیازهای ۲۸-۳۰، ۲۵-۲۳، ۲۷-۲۵ و ۲۵-۲۱ به سود روسیه پاین یافت تا روس‌ها با کسب ششمین بردشان با ۱۹ امتیاز موقتا به رده چهارم صعود کنند.

اوج کار تیم ایران در همان ست نخست بود. پیش افتادن پنج امتیازی روسیه این تیم را در آستانه پیروزی در ست نخست قرار داد، ولی شاگردان کولاکوویچ مصرانه به تلاش خود ادامه دادند و توانستند در نهایت 30 بر 28 برنده شوند. بازیکنان ایران در پایان این ست 17 امتیاز از اسپک، سه امتیاز از دفاع و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل روس‌ها 17 امتیاز از اسپک، سه امتیاز از دفاع، دو پوئن سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات ایران به‌دست آوردند.

روسیه میزبان تا قبل از دیدار با ایران با 5 برد و کسب 16 امتیاز در رده ششم مسابقات قرار داشت و حالا امید زیادی دارد تا در حضور در مرحله نهایی را تجربه کند.

اگور کلیوکا با کسب 115 امتیاز در دیدارهای قبلی امتیاز آورترین بازیکن این تیم محسوب می شود؛ اما بی شک ستاره اول این تیم، موزرسکی است. موزرسکی 218 سانتی متری در رده اول بهترین اسپک زن و سرویس زن مسابقات قرار دارد و دومین مدافع برتر این دوره از رقابت ها لقب گرفته است که مقابل ایران هم درخشید.

 بازیکنان روسیه در ست چهارم با تکیه بر سرویس‌های قدرتمند توانستند امتیازهای حساس و پایانی ست را به خود اختصاص دهند و در نهایت 25 بر 21 برنده شوند.تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به آمریکا می‌رود و در هافمن استیت شهر شیکاگو به مصاف لهستان، صربستان و آمریکا خواهد رفت.

در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران که با برتری سه بر یک روس‌ها در برابر هوادارانشان به اتمام رسید دیمیتری موزارسکی ستاره ۲۱۸ سانتی متری این تیم با کسب ۲۴ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را بخود اختصاص داد تا در کنار کنستانتین باکون که ۱۵ امتیاز کسب کرد نقش اصلی را در پیروزی روسیه ایفا کنند.

در سوی دیگر میدان باز هم علی شفیعی همانند دیدارهای گذشته موفق شد با کسب ۱۸ امتیاز بهترین بازیکن ایران برابر روسیه باشد ولی عملکرد مورد تمجید او در کنار ۱۶ امتیازی که میلاد عبادی‌پور گرفت برای از پیش رو برداشتن روسیه نامدار و قهرمان المپیک ۲۰۱۲ کافی نبود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بچه ها فوق العاده بوديد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان