بازدید 2686

تاثیر تحریم ها بر افزایش قیمت سکه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش جهانی سکه، تحریم ها و ضعف مدیریتی دولت منجر به افزایش قیمت سکه شده است.
کد خبر: ۸۰۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 10 June 2018

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش جهانی سکه، تحریم ها و ضعف مدیریتی دولت منجر به افزایش قیمت سکه شده است.

کاظم دلخوش در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه نرخ سکه به 2 میلیون 400هزار تومان رسیده است، اظهار داشت: عدم کنترل و مدیریت بازار ارز باعث شده است که گرانی و نوسان سر از بازار سکه در بیاورد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: دولت در زمینه کنترل و عرضه دلار عملکرد درستی نداشته و ارز به میزان لازم در بازار وجودندارد به همین جهت مردم و متقاضیان به سمت بازار آزاد و سکه رفته اند.

نماینده مردم صومعه سرا و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارز مورد نیاز صادارت و واردات متناسب با نیاز جامعه به بازار تزریق نشده است ومدیریت ضعیف بازار ارز باعث شده است بازار سکه و طلا نیز متلاطم شود.

وی با اشاره به تنش های سیاسی و تحریم ها علیه ایران، ادامه داد: بخشی از افزایش قیمت سکه روانی و تحت تاثیر فضای پر تنش سیاسی علیه ایران است که باید با دیپلماسی این فضا را مدیریت کرد تا فشار روانی از بازار برداشته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش جهانی قیمت طلا نیز در کنار ضعف مدیریتی و تحریم ها قرار گرفته است و امروز شاهد هستیم سکه از مرز 2 میلیون تومان گذشته و رکورد زده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل