بازدید 7389
۳

صدور حکم معلمی که موی دانش‌آموزان را قیچی کرد

کد خبر: ۸۰۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 10 June 2018

مسلم امینی نژاد، رئیس آموزش و پرورش فسا از صدور حکم معلم متخلفی خبر داد که موی ۹ دانش‌آموز را قیچی کرده بود.

ایلنا نوشت: مسلم امینی نژاد در خصوص حکم صادر شده برای معلمی که موی ۹ نفر از دانش‌آموزان را قیچی کرده بود، گفت: حکم معلم فسا این هفته صادر و او محکوم به تنزل یک گروه یا طبقه شغلی به مدت یک سال شد. هر فرد حقوق بگیری یک طبقه شغلی دارد که در صورت محکوم شدن یک طبقه از شغل او کم می‌شود و بر اساس آن از حقوق او نیز کسر خواهد شد.

امینی نژاد گفت:‌ تنزل یک طبقه شغلی به مدت یک سال یعنی ماهی ۶۰ هزار تومان به مدت یک سال از حقوق این معلم کسر خواهد شد. پس از آن معلم ۳۰ سال سابقه خود را تکمیل و بازنشست می‌شود. ضمن اینکه هیچ حکمی برای بازنشستگی معلم صادر نشده است.

او در خصوص رضایت والدین توضیح داد: از میان ۹ دانش‌آموزی که موی آن‌ها قیچی شده بود والدین دو نفر از آن‌ها شکایت کرده بودند که با صحبت‌های انجام شده شکایت خود را پس گرفتند و رضایت دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
چقدر زمونه عوض شده . تو همین تهران دهه شصت وسط موهای ما رو با ماشین دستی چهارراه باز میکردند هیچ کی هم نمیتونست شکایت کنه
من متولد 1358 هستم زمانی که ما دبستان می رفتیم علاوه براینکه وادار می کردند تا موهایمان را با ماشین 4 بزنیم . اگر دانش آموزی تنبل بود و یا شیطنت می کرد با ماشین وسط سرش را خیابانی می زدند . تازه البته به شکل کم و خفیف چوب و فلک هم در برخی مدارس رایج بود . که خود من شاهد فلک کردن یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه مان در زمان تحصیل در دبستان انهم در منطقه 7 آموزش وپرورش در منطقه سید خندان تهران بودم . ..........حال خواستم بگویم اگر شیوه تربیت نسل جدید در آموزش و پرورش صحیح است، گناه هم سن و سالهای ما چه بود که درآن سیستم تربیت شدیم ؟ البته ذکر این نکته مهم است بسیاری دانش آموزان زرنگ دوره ما به شکل صحیحی تحصیل کردند و اگر وارد دانشگاه هم شدند از روی لیاقت بود چون در زمان ما از هر 10 دانش آمز یک نفر وارد دانشگاه دولتی می شد .
آفرين! حكم خوبي صادر شده!‌ :)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی