بازدید 4742

فایل صوتی که کیانی را از تراکتور بسمت سپاهان برد

کد خبر: ۸۰۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 10 June 2018

بعد از انتخاب رضا مهاجری به‌عنوان مدیر تراکتورسازی، کیانی اولین بازیکنی بود که با این تیم برای فصل بعد به توافق رسید اما هنوز قرارداد رسمی کیانی با تراکتوری‌ها امضا نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کیانی دو هفته پیش از مسئولان تراکتورسازی درخواست کرد که طلب‌هایش را که مربوط به سال‌های گذشته است پرداخت کنند، آنها هم قول دادند که طلب کیانی را پرداخت کنند ولی این اتفاق رخ نداد.

این موضوع باعث شد تا کیانی از مسئولان تراکتورسازی دلخور شود، این بازیکن در برخی محافل صحبت‌هایی را در مورد بدقولی مالک باشگاه تراکتورسازی انجام داده بود که در نهایت حرف‌هایش به گوش زنوزی رسید. همین موضوع هم باعث شد تا زنوزی امروز علیه کیانی مصاحبه تندی انجام دهد.

گفته می‌شود یک فایل صوتی به زنوزی داده‌اند که کیانی در آن فایل، از مالک تراکتورسازی انتقاد کرده است و مشخص نیست این فایل توسط چه افرادی به مالک باشگاه تراکتورسازی رسیده است. در حال حاضر اختلاف‌هایی میان زنوزی و کیانی پیش آمده و این در حالی است که امیر قلعه‌نویی هم در صدد است تا برای تقویت خط هافبک سپاهان، کیانی را به تیمش بیاورد. حالا باید منتظر ماند و دید که او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار