بازدید 3288

انتقاد ترامپ از اف‌بی‌آی

کد خبر: ۸۰۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲ 04 June 2018

رییس‌جمهوری آمریکا از پلیس فدرال و وزارت دادگستری این کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: به عنوان یکی از دو فردی که می‌توانست رییس‌جمهوری آمریکا شود، چرا پلیس فدرال (اف‌بی‌آی) و یا وزارت دادگستری هیچ یک درباره بررسی‌هایی که به طور محرمانه درباره پل مانافورت (در خصوص اتهاماتی که از ده سال پیش مطرح بود) انجام می‌شد، در جریان کمپینم به من چیزی نگفتند؟ آنها باید به من اطلاع می‌دادند.

وی ادامه داد:‌ مانافورت خیلی دیر به کمپین آمد و مدت کمی با ما بود (او با افرادی همچون رونالد ریگان، باب دول و بسیاری دیگر در سال‌های گذشته کار می‌کرد) اما باید به ما گفته می‌شد که جیمز کومی و همکارانش روی او تحقیقاتی انجام می‌دادند و بدین ترتیب او دیگر استخدام نمی‌شد.

به گزارش ایسنا، بازرسان آمریکایی تاکنون ۲۲ کیفرخواست از جمله برای دستیاران ارشد ترامپ مثل پل مانافورت، مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ و مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا صادر کرده‌اند.

مانافورت چندین ماه در سال ۲۰۱۶ هدایت کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ را بر عهده داشت. او اختیارات رابرت مولر، رئیس شورای ویژه تحقیقات آمریکا را به چالش کشیده و از یک قاضی خواسته بود تا پرونده او درباره توطئه پولشویی و اظهارات نادرست را مختومه اعلام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل