بازدید 3575

مجمع نمایندگان کرمانشاه کمترین دخالت‌ها را در انتصاب مدیران دارد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه کمترین دخالت‌ها را در انتصاب مدیران دارد و نباید مجمع نمایندگان استان را متهم به دخالت در عزل و نصب‌ها کرد.
کد خبر: ۸۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 03 June 2018

حشمت الله فلاحت پیشه در جلسه هم اندیشی بخش خصوصی استان کرمانشاه با نمایندگان این استان در مجلس اظهار داشت: دوران تازه تحریم ها آغاز شده است و سربازان این دوره جدید، فعالان اقتصادی هستند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کل درآمد دولت صرف هزینه های جاری خودش می شود، گفت: باید بخش خصوصی را فعال کنیم و با یک دید راهبردی به استان کرمانشاه بنگریم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کرمانشاه یک استان مرزی است و ما تنها مرزی هستیم که عمق استراتژیکی داریم و از اینجا تا مدیترانه قدرت مرزشکنی داریم.

فلاحت پیشه با تاکید بر لزوم تداوم جلسات با بخش خصوصی گفت: از ۴۵ روز تا ۳ ماه آینده جلسه بعدی این هم اندیشی با حضور استاندار و برخی مسئولان در صورت لزوم برگزار می شود تا ببینیم چه موانعی را از مقابل تولیدکنندگان می توانیم برداریم.

وی افزود: تاثیرگذاری در فرآیند تلفیق بودجه را هم ما در تهران دنبال می کنیم و در این زمان هم بخش خصوصی می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگان مشکلات و موانع موجود را در میان بگذارند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت های فعالین بخش خصوصی در مورد دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها گفت: واقعیت این است که مجمع نمایندگان استان کمترین دخالت ها را در انتصاب مدیران دارد پس نباید اتهام زد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کرمانشاه باید پیشقراول ارتباط تجاری با عراق باشد، ما در شرایط خوب به اندازه ۲۸ کشور اروپایی با عراق ارتباط تجاری داریم.

به گزارش مهر، فلاحت پیشه برگزاری جلسه مشترک تجاری ایرانی و عراقی در شهرهای کرمانشاه و اربیل با همکاری گروه دوستی ایران و عراق را برای بهبود وضعیت تجار استان پیشنهاد داد که مورد تصویب در این جلسه قرار گرفت./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها