بازدید 5709

براتی: هنوز حکمی از دادگاه CAS برای پرسپولیس نرسیده

کد خبر: ۸۰۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 30 May 2018

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایران می گوید:‌ در صورتی که محرومیت از پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از سوی دادگاه لغو نشود این تیم هیچ گونه بازیکنی حتی بازیکن آزاد هم نمی‌تواند جذب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا براتی در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس این باشگاه می‌تواند از سهمیه جذب سه بازیکن آزاد استفاده کند، به خبرگزاری فارس گفت: در درجه اول باید منتظر ابلاغ تصمیم دادگاه CAS باشیم. باید منتظر ماند و دید که رای نهایی در خصوص باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس وارد نباشد و رای تغییر نکند در آن صورت به نظر من پرسپولیس حتی نمی‌تواند بازیکن آزاد هم بگیرد چرا که در حکم فیفا آمده که پرسپولیس از دو پنجره کامل نقل و انتقالات و از ثبت هر گونه قرارداد بازیکن جدید محروم است و این نشان می‌دهد این باشگاه حتی بازیکن آزاد هم نمی‌تواند جذب کند.

این کارشناس حقوقی افزود: در رای اعلام شده به صراحت و به وضوح گفته شده این باشگاه نمی‌تواند برای دو پنجره کامل نقل و انتقالات مبادرت به ثبت قرارداد بازیکن جدید نماید و از ثبت هر گونه قراردادی تا پایان محرومیتش،‌محروم خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار