بازدید 5400
۱

سردارآزمون: در مورد کی روش، آدم باید شرف داشته باشد

کد خبر: ۸۰۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 29 May 2018

مهاجم تیم ملی ایران می گوید تمام جنگ های کی روش برای موفقیت فوتبال ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون بعد از آنکه اولین جام جهانی را در آخرین اردوی تیم ملی پیش از سفر به برزیل از دست داد، حالا مهاجم اول تیم ملی و امید کی روش برای روسیه 2018 محسوب می شود. آزمون بعد از باخت تیم ملی ایران برابر روسیه با صحبت هایی که بویی از نا امیدی و نگرانی نمی داد گفت: باخت برای فوتبال است و ما باید از آن درس عبرت بگیریم. شرمنده هوادارانی شدیم که برای حمایت از ما در ورزشگاه حاضر شدند و باید از همه آنها تشکر کنیم. همه ما در تیم ملی تلاش خودمان را برای سربلندی و کسب بهترین نتایج انجام می دهیم و امیدوارم که در پایان بهترین اتفاق ممکن برای تیم ملی رخ دهد.

مهاجم اول تیم ملی در واکنش به این موضوع که این باخت می تواند باعث نگرانی هواداران شود، خاطر نشان کرد: نگرانی؟ اصلا نگران وضعیت تیم ملی ایران نباشید. این قول را می دهم که بهترین نتایج را در جام جهانی کسب خواهیم کرد.

بخش پایانی صحبت های آزمون اما در دفاع از کارلوس کی روش و اتهام دلالی به سرمربی تیم ملی ایران بود؛ اتهامی که بعد از پایان مسابقه مطرح شد و باعث شد تا آزمون به شدت ناراحت شود. سردار در این باره می گوید: به من گفت که چند بازیکن این حرف ها را زدند. اصلا آدم نمی داند چه بگوید اما آدم وقتی یک مرتبه با کی روش نان و نمک می خورد، می فهمد کی روش چگونه فردی است. می بینیم که او برای ما چگونه زحمت می کشد. او مانند یک مرد ایرانی ساعت مچی اش را ایرانی کرده زیرا عاشق ایران است، عاشق همین مردم ایران. او غضه می خورد و دعوا می کند. برای چی؟ برای اینکه ما بهترین نتایج را کسب کنیم تا شرمنده مردم ایران نباشیم. وقتی می گویند او دلال است(اندکی مکث)،آدم باید شرف داشته باشند. خودش(فرد تهمت زننده به کی روش) صددرصد جرات این رو نداشت از قول آدم های دیگر مطرح می کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا حقیقتو گفته. امثال علی کریمی یه دونه تشتک نتونستن با تیماشون بدست بیارن.
اونوقت کی روش رو -که آرژانتین به زور و زحمت اونم دقیقه 91 یه گل بهش زد- متهم میکنن. همون آرژانتین نایب قهرمان جهان شد.
کدوم مربی چنین عملکردی داشته؟ کدوم مربی بجز کیروش تونسته کاری کنه که بازیکنا تا دقیقه نود بجنگن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان