بازدید 13252
مشاور رئیس دولت اصلاحات مطرح کرد؛

جهانگیری به صورت جدی خواهان تغییرات در کابینه است/اصلاح‌طلبان با روحانی اتمام حجت کرده‌اند/اگر روحانی وزرا را تغییر ندهد، شرایط وخیم می شود/روحانی حتی به تذکرات هاشمی هم توجه نمی کرد

انتظار اصلاح‌طلبان با انتقاد شخص رئیس جمهور و معاون اول وی بالا رفته و اگر روحانی در سه سال آینده با توجه به شرایط خطیری که اکنون در آن قرار داریم، در سیستم مدیریتی دولت تغییر مستمری انجام ندهد، شرایط بسیار وخیم خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 23 May 2018

اصلاح طلبان پس از روی کار آمدن «حسن روحانی» در سال 1392 عمده مطالباتی را که داشتند، تحقق یافته می دیدند، چون پس از سال 88 که نقش اصلاح طلبان و اثرگذاری آنان در چارچوب نظام بسیار کمرنگ و محو شده بود، آنها توانستند به واسطه حمایت از روحانی که اصالتا چهره ای اصولگرا بود، اما نزدیکی زیادی در حرف و عمل به جریان اصلاح طلبی پیدا کرده بود، بار دیگر اثر پررنگ و نقش جریان اصلاح طلبی را در عالم سیاست جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند.

به گزارش «تابناک»؛ آنها (اصلاح طلبان) با حمایت از یک چهره مورد تأیید در نظام توانستند به بازسازی جریان اصلاح طلبی پرداخته و تعداد زیادی از نیروهای خود را که از بدنه مدیریتی کشور خارج شده بودند، بار دیگر به عرصه بازگردانند. اصلاح طلبان با تجدید قوایی که صورت دادند، ضمن بازسازی وجهه خود در نظام، به ائتلاف با گروه های اعتدالگرا و طیف معتدل جریان اصولگرایی پرداختند و طی آن توانستند در انتخابات مجلس و شورای شهر هم کرسی های زیادی را از آن خود کنند.

تا اینجای کار، قصه به خوبی پیش رفت تا برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه 96 که «اسحاق جهانگیری» به عنوان کاندیدای در سایه از طرف اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شد و به حمایت بی چون و چرا از «حسن روحانی»، دولتش و عملکردش در مقابل رقیبان پرداخت. او در نهایت به نفع رئیس دولت یازدهم عرصه انتخابات را ترک کرد تا روحانی با حمایت اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل، اعتدالگرایان و ... مدت زمان تصدی عنوان ریاست جمهوری اش را همچون رؤسای جمهور قبلی به هشت سال برساند.

پس از پیروزی «حسن روحانی» انتظار اصلاح طلبان این بود که مدیریت بخش اقتصادی و چینش مهره های اقتصادی دولت به «اسحاق جهانگیری» سپرده شود و از طرفی هم جریان اصلاحات نمایندگان بیشتری در بدنه دولت داشته باشد که روحانی به عنوان رئیس جمهور به هیچ یک از این خواسته های اصلاح طلبان یا بخشی از این جریان که اعتقاد داشتند باید چنین اتفاقی رخ دهد، تن نداد.

این بگو مگوها همچنان بین بخشی از بدنه اصلاح طلبی با دولتی ها و شخص روحانی وجود دارد و حتی برخی از آنان به دلیل محقق نشدن این خواسته ها از «پشیمانی» رأی دادن به شیخ دیپلمات سخن گفته اند. در همین رابطه، یک عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفته است: بنا بر اخبار موثق، بسیاری از انتصابات روحانی برخلاف نظر جهانگیری صورت گرفته و به نظر می رسد، روحانی از باب مشورت پذیری شبیه احمدی نژاد عمل می‌کند.

به گزارش «تابناک» عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان و مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه حامی اصلی روحانی در دو انتخابات اخیر جریان اصلاحات بوده و مردم امروز کارنامه دولت را جزو عملکرد اصلاح‌طلبان می‌دانند، این جریان تا چه حد به دنبال همفکری با رئیس دولت و بهتر شدن اوضاع است تا بتوانند در 1400 پیروز انتخابات شود، اظهار کرد: قطعا حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی برای پیشبرد مصالح کشور بوده و تکرار اعتماد دوباره جریان اصلاحات در سال 96 به وی با نگاهی راهبردی دنبال شد، لذا اصلاح‌طلبان هر زمان که توانسته‌اند در جلسات و گفت‌وگوها تذکرهایی به دولت داده‌اند.

وی افزود: صراحتا اعلام می‌کنم که اصلاح‌طلبان با روحانی اتمام حجت کرده‌اند و وی مختار است که تصمیم خود را مبنی بر تحول بر ایجاد نقطه عطف به کار گیرد.

جریان اصلاحات با روحانی اتمام حجت کرده است/اصلاحات فقط به خاطر رأی آوری روحانی را انتخاب کرد

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات تصریح کرد: جامعه مخاطب اصلاح‌طلبان نباید قصورات روحانی را جزء عملکرد جامعه اصلاح‌طلبان تلقی کنند، چرا که این جریان بارها اعلام کرده که بنا بر شرایط از روحانی حمایت کرده و او نامزد تشکیلاتی اصلاح‌طلبان نبود، لذا جریان اصلاحات در یک ارزیابی علمی که در سال 92 صورت گرفت، به این نتیجه رسید که رأی‌آوری روحانی از عارف بیشتر است، به همین دلیل اصلاح‌طلبان تصمیم گرفتند که در نهایت از روحانی حمایت کنند و مجددا تأکید می‌کنم که جریان اصلاحات علی‌رغم حمایت از روحانی با وی اتمام حجت کرده است.

اگر روحانی وزرا را تغییر ندهد شرایط وخیم می شود

ناصری با اشاره به نارضایتی‌های اخیر رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری مبنی بر بی‌انگیزگی و ناامیدی برخی وزرا، خاطرنشان کرد: انتظار اصلاح‌طلبان با انتقاد شخص رئیس جمهور و معاون اول وی بالا رفته و اگر روحانی در سه سال آینده با توجه به شرایط خطیری که اکنون در آن قرار داریم، در سیستم مدیریتی دولت تغییر مستمری انجام ندهد، شرایط بسیار وخیم خواهد شد.

جهانگیری به صورت جدی خواهان تغییرات در کابینه است/ بسیاری از انتصابات روحانی برخلاف نظر جهانگیری بود

وی ادامه داد: جهانگیری به صورت جدی خواهان تغییرات در کابینه است و بنا بر اخبارهای موثقی که بنده شنیده‌ام، بسیاری از انتصابات روحانی بر خلاف نظر جهانگیری صورت گرفته، اما به هر حال رئیس جمهور نفر اول دولت است و تغییرات باید با خواسته و اراده وی صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد که چنین روحیه‌ای در روحانی وجود ندارد.

روحانی حتی به تذکرات هاشمی هم توجه نمی کرد

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات تأکید کرد: سال 92 مرحوم هاشمی رفسنجانی و برخی سردمداران جریان اصلاحات به روحانی در مورد چینش کابینه تذکراتی دادند، اما وی آنها را به ویژه در حوزه برنامه ‌ریزی و سیاست داخلی اجرا نکرد.

ناصری گفت: روحانی نسبت به رؤسای دولت‌های سازندگی و اصلاحات مشاوره‌پذیری کمتری دارد و به نظر می‌رسد که از این حیث شبیه احمدی‌نژاد عمل می‌کند، چرا که اصلاح‌طلبان بیش از هزاران بار در ملاقات‌های حضوری، نامه‌نگاری‌ها و علی‌الخصوص مصاحبه‌های عملی به روحانی گفتند که باید کابینه خود را انسجام بخشد.

وی با اشاره به بخش‌هایی از دولت که پس از برجام نیاز به تقویت مضاعف دارد، گفت: روحانی باید قدم اول را در جهت انسجام ملی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت در راستای رفع حصر و توسعه سیاسی بردارد، اگر بتوانیم جامعه را از لحاظ سیاسی به انسجام برسانیم، شرایط برد بین‌المللی ما نیز بهتر خواهد شد.

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات تأکید کرد: بعد از برجام طبعا مشکلات اقتصادی کشور حادتر می‌شود و لازم به ذکر است که بسیاری از بحران‌ها ریشه در سیاست داخلی ما دارد، لذا افرادی که مسئول سیاست داخلی و توسعه آن هستند که در رأس آن وزیر کشور قرار دارد، باید تغییر پیدا کند.

گفتنی است، اخیرا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سحاق جهانگیری در مراسم افتتاح اولین کارخانه تولید سلول انسانی در غرب آسیا با تأکید بر اینکه مدیران بی‌انگیزه باید کنار بروند، گفت: اگر مدیری فکر می‌کند که باید با احتساب ساعت کار کند باید بدانند که شرایطی پیش آمده که خود را بدون احتساب وقت باید وقف ملت و مردم کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه مدیران در این دوره باید بی‌حالی و بی‌حوصلگی را کنار بگذارند، اظهار کرد: مدیران بی‌حوصله اگر نمی‌توانند در این شرایط کار کنند کنار بروند و ما به مدیرانی که تنها در شرایط خوب نامه‌ها را امضا می‌کنند نیاز نداریم.

از سوی دیگر، حجت الاسلام روحانی هم دست به انتقاد از وزرای کابینه خود زده و با تأکید بر اینکه غمناک بودن نسبت به آینده هیچ سودی را عاید انسان نخواهد کرد، اظهارکرد: در ذهن من نسبت به برخی از وزرای دولت یک تقسیم بندی در خصوص آنها وجود دارد، عده ای از وزرا از اول سال نوای نا امیدی سر می دهند و صحبت های آنها نا امیدانه است. چند نفر هم داریم که امیدوارانه سخن می گویند و همواره پیشنهادهای خوبی هم می دهند.

همچنین جهانبخش خانجانی دیگر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات رییس جمهور و معاون اول وی مبنی بر نا امیدی برخی اعضای کاینه گفت : برخی از آقایان وزیر به جای آنکه گیوه خود را برای خدمت وربکشند برای ماندن تلاش می‌کنند و مانند آب راکدی هستند که اطراف خود را نیز به گنداب تبدیل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی ایران تحت فشار دولت‌های سلطه قرار دارد و اگر در عملکرد دولت هشیاری نباشد، مردم ناامید می‌شوند، لذا روحانی باید هرچه سریع تر نسبت به حذف افراد ضعیف از کابینه دولت اقدام کند.

خانجانی درباره این مسأله که دولت به منظور تحرک بیشتر پس از برجام درچه قسمت‌هایی نیاز به تقویت مضاعف دارد، افزود: ما در حوزه دیپلماسی باید تلاش خود را دوچندان کرده تا بتوانیم ارتباط خود را با دنیا قوی‌تر کنیم، به عنوان مثال رفتار دیپلماتیک ایران می‌تواند آمریکا را در آوردگاهی که برای ایران پدید آورده شکست دهد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: ما باید با تلاش و کوشش چرخ تولید را به حرکت درآوریم و متأسفانه از سال 84 بخش‌های کثیری از بخش تولید یا متوقف شده‌اند یا از تمام ظرفیت و توان خود بهره‌ نمی‌گیرند.

البته سخنانی که افرادی نظیر «عبدالله ناصری» در خصوص نگاه اصلاح طلبان به دولت و عملکرد آن می زنند، بخشی از نگاه حاکم بر بدنه و رئوس جریان اصلاحات است؛ برخی اصلاح طلبان که جزو چهره های شاخص این جریان هم محسوب می شوند، نظیر «عبدالله نوری و بهزاد نبوی» پیشتر در مصاحبه هایی جداگانه بر خلاف دیدگاه اول خواستار حمایت بی چون و چرای جریان اصلاحات از «حسن روحانی» و دولتش هستند.

گویا طیف دوم که جزو چهره های به مراتب با تجربه تر جریان اصلاح طلبی محسوب می شوند، از آسیب هایی که پیشتر این جریان بر اثر تندروی برخی تندروها دیده است، به خوبی آگاهند و نمی خواهند مثل دولت دوم «سید محمد خاتمی» با طرح شعارهایی نظیر عبور از خاتمی که امروز به عبور از روحانی رسیده است، سرنوشت دیگر بار چهره ای پوپولیسم را در مقابل مردم و حاکم بر سرنوشت آنان قرار دهد.

به نظر می رسد، اختلاف نظر جدی بین مطالبه کنندگان از دولت که در عین حال حامی جدی روحانی و قوه مجریه هستند و طیفی از جریان اصلاحات که گرفتن سهم بیشتر از روحانی و دولت را شرط عدم مطرح کردن عبور از او کرده اند، وجود دارد و این از برآیند اخباری که از درون اردگاه اصلاح طلبی و مصاحبه های گاه و بیگاه چهره های منتسب به دو طیف یاد شده بیرون می آید، کاملا معلوم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۵
مردم هم با روحانی قهر کرده اند.

برای تغییر کمی دیر شده .
پس چرا انقد دوباره تو سال 96 ازش حمایت کردن?!حالا روحانی به کنار،شورای شهر تهران یا لیست امید دارن چی کار میکنن??
بنظر من اصلاح طلبها برای تغییر برنامه ندارن فقط داد و هوار دارن
فعلا که بعنوان خدمات رایگان پزشکی از ما خانواده چهار نفره ماهیانه دویست و سی هزار تومان کسر می کنند و هیچ پزشکی دفترچه قبول نمی کند و خدمات نمی دهد باید برای استفاده از دفترچه فقط بریم بیمارستان دولتی با ان همه ازدهام جمعیت
الان یعنی چی .
قراره سرمون با این چیزا گرم بشه
البته شاید هم وزرا به این نتیجه رسیده اند که ابراز امیدواری مانند امید واهی دادن، یا همان دروخ گویی است، چون با توجه به شرایط دشوار کشور، رفع نصف و نیمه تحریم ها و بازگشت آنها، خارج شدن ثروت کشور به هزار و یک طریق، از جمله قاچاق و اختلاس و غیره، واقعا امید چندانی به بهبود اوضاع نیست، مگر اینکه ما ابتدا در سیاست خارجی خود تجدید نظری جدی بکنیم!!!
اصلاح طلبان ابتدا إصلاحات را از خودشان شروع كنند
جوری دهنش رو پر میکنه میگه جهانگیری، انگار که سوپرمنه. هنوز دلار جهانگیری سر زبان ملت است. بی خودی خودتان را بازیچه نکنید. اگر وزرا عوض شدند و وضعیت بدتر شد چه؟ باز هم یک حرف جدید می زنید؟
هیچ فرقی نمی کند. حتی اگر کل کابینه تغییر کند می گویید نه امتحان کنید
آقای جهانگیری . اصلاحات به بن بست رساندند یعنی اصلاح طلبان نتوانستند با چانه زنی و وضع قوانین عضو یک شورای شهر یزد را که با رای بالای مردم شهرش حداکثر رای را داشت سر کار برگردانند چون هم رد کردن این شخص و هم تایید دوباره قانون و دوباره تفسیر قانون دست مقام انتصابی هست زنان حتی نتوانستند به تماشای مستقیم به ورزشگاه بروتد اصلاحات اقتصادی پیش کش . دوم کدام وزیر از اصلاح طلبان هست . هیجکدام .
مگه مردم جهانگیری رو میخوان یا کارنامه قابل قبولی دارد که حالا وکیل مردم شده مگه کسی بهش گفت شما بمون بقیه برن بی کفایت تر از خودش تاحالا کسی تو این پست ومقام مگه بوده بقیه رو نقد میکنه
من تعجبم از آقای جهانگیری هست واقعا ایشان گفتند که هر چه زودتر بخاطر اجماع آمریکای عیله ایران تحرک اقتصادی ایجاد شود . کدام تحرک مگر اقتصاد دولتی و نیمه دولتی که شامل حتی بانکها میشود امکان پذیر هست ؟ اگر این بنگاهای اقتصادی خصوصی شوند دوستان خودی و فرزندان همفکری من نوعی کجا کار کنند ؟ این صنایع باید دولتی بمانند چون غیر از این امکان ندارد چون هر کس میخواهد افرادی که وابستگی دارند باید در چنین جایی اشتغال داشته باشند چون توقع از دولت دارند ؟نها میگویند ما در همه فراخوانها در خیابان ها شعار میدهیم دولت وظیفه دارد پسرم و دختر م و بستگانم را سر کار ببرد شدنی نیست
وزیر بهداشت تیشه به ریشه اقتصاد ایران زده است و انتظار مدال هم دارد.
من که از همه آنها خسته و دلزده شده ام.عمرمان را به فنا دادند
روحانی هیچ توجهی به حرف هیچکس نمیکنه! تیم اقتصادی او ایران را نابود کرده.
فقط در حد حرف.ولي اولين نفر اخراجي ميتواند اخوندي باشد.وزيري كه در پنج سال يك لون مرغ هم نساخت
اصلاح طلبان بدون حمایت جبهه اعتدال یعنی هیچ. منظور از اعتدال افرادی چون هاشمی و امثالهم هستند
تغییرات در نفرات دولت
اصلا مشکلی از میلیونها مشکل ایران حل نمیکنه
سیاستهای کلی باید تغییر کنه
باید روشی نوین در نظر گرفته شود که سرلوحه آن
صلح و دوستی و مذاکره با همه کشورهای دنیاس
روحانی در حرف حامی اصلاحات در عمل مجری دستورات جناح حاکم
متاسفانه در شرایط کنونی بهترین مدیران و وزرا هم نمی توانند کار چندانی انجام دهند چون زمینه ای برای کار وجود ندارد کشور در تحریم است، سرمایه ما به روش های مختلف از کشور خارج می شود و آرمانگرایی صبحانه نهار و شام مسئولین شده است. در این شرایط فقط افراد برخوردار از نیروی معجزه می توانند کار کنند، و این افراد هم هنوز از مادر زاده نشده اند.
به ظاهر دوستان اصلاح طلب ، از الان برای انتخابات 1400 خیز برداشته اند گویا...
آقایان دست پیش گرفته اند ک پس نیفتند .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
فقط اصلاح طلب ها نیستند، دوستان اصولگرا هم برای 1400 خودشان را به هر آب و آتشی می زنند، حتی در نهایت بی خیالی با برجامی دشمنی می کنند که سایه جنگ را از سر ما دور کرد و آشکارا از سیاستی سخن می رانند که نتیجه نهایی آن فراگیر شدن جنگ اینبار در خاک خود ایران است. شما هم به این دوستانتان دل خوش نکنید.
جیک جیک مستونتون بود
فکر زمستونتون هم بود؟؟
ظاهرا دیگه دیر شده برای تغییر و تحول
فایده ای ندارد.
همه ی اینها بدرد نخورند.
الان احمدی نژادم آرزوست...
با نام خدا .

با سلام و تحیات .


به جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بفرمائید چه میشود از بانک گردشگری که دارند یک وام 30 میلیون تومانی

به حقیر بپردازند و در 36 قسط از حقوق مان کسر شود تا ماهم بتوانیم یک خانه 75 متری در شهرستان برای خودمان دست و پا کنیم /..............

این را جدا" عرض مینمایم ولیکن از آوردن ضامنین معذورم ..........ولی سند و مدارک دیگر را تقدیم میکنم .
اگر روحانی جهانگیری را کل تیم مافیای کارگزارانش عوض نکنه اوضاع وخیم خواهد شد. اینکارو باید زودتر انجام بده
انتقاد و ایراد گیری و پرخاش و تندی و مصاحبه های جنجالی و... عزیزان اصلاح طلب از دولت و روحانی ، از قبل هم شروع شده بود و در اینده و خصوصا دو سال آتی قطعا تشدید خواهد شد و احتمال دارد مباحث و جدلها بسیار جدی هم شود برای جدا کردن عملکرد روحانی از تفکر اصلاصلاح! طلبان و فرار رو به جلو و سناریوی فریب دوباره مردم و تصاحب قدرت و البته مجدد بیان اینکه نمیشود و نمیگذارند کار کرد و انتقاد از دولت و ... و مردم ساده ما و دوباره اصلاح طلبان با حرفها و شعارهای قشنگ و ایفای نقش اپوزوسیون و بدون هیچ اقدام عملی موثر و حرکتی برای پیشرفت کشور و سیاست زدگی بیشتر کشور و البته پر شدن بیشتر جیب رفقا
آهان . حربه بعدی اینه که روحانی اصلاح طلب نبوده و مهره جدیدی میخواهید معرفی کنید که مارو بازم بکشید پای صندوقهای رای . دار اگر شد ۴۲۰۰ یا حتی ۳۸۰۰ ، من یکی رای میدم . وگرنه شرمندتونم .
دولت از اول حالش وخیم بود
ربطی هم به توهماتی مثل دولت سایه و موازی ندارد
روحانی خودش سیف و نوبخت و آخوندی و طیب نیا و بقیه را منصوب کرد و چوبش را خورد و میخورد
سال 1400 نه اصلاح طلب نه اصولگرا
دمار از روزگار ما درآووردند.هرکی میاد سرکار اوضاع بدتر میشه و همش مربوط به دولت قبل هست!!!! بگید توی این دولت چیکار کردید تا دلمون رو بهتون خوش کنیم.البته که هیچ کار مثبتی نکردید.
حالا که گند زدن به اقتصاد و سیاست و فرهنگ، اینا شدن منتقد دولت!!!
جریان اصلاحات وحامیان آنها دراصل مخالفان و براندازان نظام اند وبه دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی هستند این که روحانی ساده لوح به آنها میدان داده تا دوباره به بدنه سیاسی کشور برگردند شبیه اعتماد به امریکا و قضیه برجام است . الان که مدت پنج سال مردم را فریب دادید و تمام انقلابیون وخدمتگزاران واقعی را کنار گذاشتید حالا به فکر دست وپازدن برای آینده خودتان هستید .
با عرض سلام و خسته نباشید. کابینه و مدیران دولت روحانی نیاز به تغییرات جدی دارند. مدیرانی که در حوزه کاری خود نتوانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند و مشکلات را مرتفع کنند باید تغییر کنند. ما در کشور افراد نخبه و کارآمد زیاد داریم که در این شرایط خطیری که برای کشور ایجاد شده است استفاده از این افراد بدون در نظر گرفتن اینکه از چه جناحی هستند ضرورت دارد. این تغییرات نه تنها در کابینه که در سطح معاونان و مدیران در کل کشور باید صورت گیرد.
یک ایراد بزرگی که در کشور وجود دارد و باعث شده است که کشور پیشرفت لازم را نداشته باشد این است که هر کس که رییس جمهور می شود اغلب آشنایان و افراد در طیف سیاسی خود را به کار میگیرند که این کار به دو دلیل اشتباه است. یکی اینکه مقدار زیادی از ظرفیت های انسانی کشور بدون استفاده می ماند و دوم اینکه اتحاد و انسجام اسلامی را هدف قرار می دهد چون طیف های سیاسی دیگر وقتی میبینند که در اداره کشور نقشی ندارند نه تنها از دولت حمایت نمی کنند بلکه در نقش اپوزسیون و مخرب ظاهر می شوند.
در دولت آقای روحانی متاسفانه اغلب از طیف میانه رو در پست های مختلف استفاده شده است و طیف های دیگر بلا استفاده مانده اند. همچنین نیروهای جوان جایگاه خوبی در دولت روحانی ندارند. به نظر من علت کندی و عدم چابکی دولت روحانی و عدم نوآوری و شکوفایی در دولت روحانی عدم استفاده از جوانان در دولت است.
بهتر است آقای روحانی از فرصت باقیمانده استفاده کند و از ظرفیت نخبگان و جوانان و افراد کارآمد در طیف های مختلف سیاسی حداکثر استفاده را ببرد که اگر چنین کاری را انجام دهد پیشرفت و رونق اقتصادی حتما و یقینا قابل دسترسی است . با تشکر
مقصر اصلی دهه شصتی ها هستن نه کابینه کلید ساز
همین آقای هاشمی فرموده بود که دوره دوم روحانی بسیار بهتر از دوره اول خواهد بود.... همین آقای هاشمی بارها و بارها حمایت از روحانی را به اوج خود رسانده بود ...... حالا که روحانی و دولتش و وزیران اصلاحطلبش به مملکت گند زدند دارید تنهاش می گذارید؟؟؟ چقدر بی معرفتید!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر