بازدید 5541

زمانی:استقلال 90درصد راه قهرمانی آسیا را طی کرد!

کد خبر: ۷۹۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 16 May 2018

عضو جنجالی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال یکی از تیم‌های قلدر این دوره از مسابقات است و حالا که به جمع 8 تیم رفتیم قهرمانی آسیا به ما چشمک می‌زند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن زمانی در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن و صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا گفت:‌ همانطور که در مصاحبه قبلی هم گفتم اگر از این مرحله رد بشویم می‌توانیم به قهرمانی آسیا نزدیک شویم. استقلال یکی از تیم‌های قلدر این دوره از مسابقات است و حالا که به جمع 8 تیم رفتیم قهرمانی آسیا به ما چشمک می‌زند. من معتقدم 90 درصد راه طی شده و در این دوره می‌توانیم بعد از سال‌ها ستاره سوم را به دست آوریم.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص عملکرد تیام گفت:‌تیام فوق‌العاده بازی کرد و نشان داد یک بازیکن بسیار کارآمد است. مثل بازی روز گذشته در فوتبال ایران کم داریم و من معتقدم تمام بازی‌های لیگ ما می‌تواند در این سطح و کیفیت برگزار شود. زمانی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلی در قضاوت داور بازی روز گذشته دید چون قلعه‌نویی خیلی به این موضوع اعتراض داشت؛ گفت:‌من چیز خاصی در داور بازی دیروز ندیدم و امیر قلعه‌نویی یک استقلالی است که نظرش را گفته. من از او می‌خواهم به عنوان یک استقلالی اجازه بدهد شیرینی برد در کام هوادارن استقلال باقی بماند.

وی در خصوص اینکه شفر در نشست خبری اعلام کرد: قرارداد تیام باید اضافه شود، گفت: در هر صورت تیام یک بازیکن قابل وتواناست و ما قطعا در هیأت مدیره روی این موضوع بحث خواهیم کرد تا بتوانیم او را راضی نگه داریم.وی در خصوص تغییراتی که در آکادمی باشگاه استقلال روی داده، گفت: در هر صورت تصمیماتی گرفته شده و تغییرات هم در شرف انجام است. البته ما منتظر گزارش مدیرعامل باشگاه هستیم و یکسری تصمیمات اتخاذ شده که به زودی عملی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر