بازدید 6792
۳

کارشناس داوری:بازیکن استقلال باید۲بار اخراج می‌شد

کد خبر: ۷۹۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 15 May 2018

کارشناس داوری فوتبال ایران و داور سابق بین المللی اعتقاد دارد دو بازیکن استقلال باید در دیدار مقابل ذوب‌آهن اخراج می‌شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر جعفری درباره صحنه خطای پنالتی ولسیانی مدافع ذوب‌آهن روی آرمین سهرابیان اظهار داشت: پنالتی کاملاً درست بود و مدافع ذوب‌آهن روی بازیکن استقلال خطا کرد. وی در مورد خطای مامه تیام مهاجم استقلال در دقیقه یک دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: در این صحنه یک کارت زرد کافی بود و داور درست تصمیم گرفت.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه با اشاره خطای فرشید باقری در دقیقه 23 روی حمید بوحمدان تصریح کرد: در این صحنه بازیکن استقلال با کف پا به بازیکن حریف برخورد کرد و باید قطعاً اخراج می‌شد. همین بازیکن در نیمه دوم هم یک خطای شدید دیگر انجام داد و در آن صحنه هم مستحق کارت قرمز بود. یعنی باقری باید دو بار در این بازی اخراج می‌شد.

جعفری با اشاره به ضربه تیام به توپ پس از سوت داور در دقیقه 33 گفت: در این صحنه هم بازیکن استقلال رفتار غیر ورزشی انجام داد و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت، اما چون داور عمانی در حد این بازی نبود،‌ اغماض کرد. وی در پایان یادآور شد: متأسفانه داور عمانی نتوانست بازی را خوب کنترل کند و در دادن اخطارها به بازیکنان توانایی لازم را نداشت و بازی از دستش در رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تیام اگه دقیقه 33 اخراج میشد هم استقلال 10 نفره میشد هم 2 تا گل بعدی زده نمی شد.
پس باید حق داد به قلعه نویی از قضاوت این دیدار
کارشناس داوری سوخته از برد استقلال ، بسکه پرسپولیسیه خخخخخخخخ ، تاج کبیر آسیا سرور پرسپولیسیا
برو بابااااا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل