بازدید 2222
نبی:

عظیم‌زاده را ناچار به استعفا نکردیم!

عظیم‌زاده زحمات زیادی برای فدراسیون فوتبال کشیده است که جای تقدیر دارد. او برای پیشبرد اهداف فدراسیون فوتبال زحمات زیادی کشیده است و ما اطمینان داریم در اتفاقی که رقم خورده است او هیچ تعمدی نداشته است.
کد خبر: ۷۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۶ 04 January 2010
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای هر دو تیم استقلال و امید فوتبال ایران احترام قائلیم چرا که هر دو تیم از سرمایه های فوتبال کشورمان هستند.

به گزارش مهر، علی کفاشیان در حاشیه دیدار امروز تیم‌های فوتبال امید ایران و استقلال تهران در کمپ تیم‌های ملی در مواجهه با این پرسش که "برای تماشای دیدار استقلال یا تیم امید به کمپ تیم‌های ملی آمده‌اید؟"، گفت: من برای دیدن بازی هر دو تیم به کمپ تیم‌های ملی آمده‌ام. تیم‌های استقلال و امید ایران برای ما قابل احترام هستند و سرمایه‌های فوتبال کشور به شمار می آیند.

وی در ادامه از برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم فوتبال امید ایران جهت حضور در میدان‌های پیش رو خبر داد و گفت: چند بازی تدارکاتی برای تیم فوتبال امید ایران پیش بینی کرده‌ایم که در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد. برای این تیم همچنین اردوهای تدارکاتی و برنامه‌های متنوعی را نیز پیش بینی کرده‌ایم که نسبت به برگزاری آنها نیز اقدام می شود.

خبرنگاران در ادامه از رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص استعفا و کناره گیری منصور عظیم زاده، رئیس کمیته روابط بین الملل این فدراسیون پرسیدند که وی در پاسخ به این پرسش گفت: حال آقای عظیم‌زاده خوب است. من در مورد استعفا ایشان حرفی نمی زنم و بهتر است در این خصوص از آقای نبی سئوال کنید.

مهدی محمد نبی، دبیر فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که "آیا عظیم‌زاده مجبور به استعفا شده است یا خود از ریاست کمیته روابط عمومی کناره گیری کرده است؟"، گفت: ما عظیم‌زاده را مجبور به استعفا نکردیم. عظیم‌زاده زحمات زیادی برای فدراسیون فوتبال کشیده است که جای تقدیر دارد. او برای پیشبرد اهداف فدراسیون فوتبال زحمات زیادی کشیده است و ما اطمینان داریم در اتفاقی که رقم خورده است او هیچ تعمدی نداشته است.

"آیا عظیم زاده قربانی اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال بوده است؟"، دبیر فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش نیز گفت: درست نیست از لفظ قربانی استفاده کنید. این درست است که نمایندگان مجلس و سازمان تربیت بدنی در خصوص اتفاقات اخیر واکنش نشان دادند اما مطمئن باشید این مشکلات نیز برطرف می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل