بازدید 6036

خداحافظی مدافع آماده پرسپولیس با هواداران

کد خبر: ۷۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 14 May 2018

پرسپولیس با کسب پیروزی 4بر4 (گل بیشتر درخانه حریف) مقابل الجزیره موفق شد در مجموع ۲مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 به گزارش تابناک ورزشی، بعد از گل دوم پرسپولیس رادوشوویچ گلر ذخیره قرمزها سمت نیمکت الجزیره رفت و برای آنها کُری خواند که این موضوع از نگاه ناظر ای اف سی پنهان نماند و شاید به محرومیت او منجر شود.بازیکنان پرسپولیس بعد از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه از شادی، همه روی سر سید جلال حسینی کاپیتان این تیم که گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند ریختند اما محمد انصاری به سمت بازیکنان الجزیره رفت و ضمن گفتن خسته نباشید به آنها دلداری داد.

هواداران پرسپولیس در پایان مسابقه تشویق ایسلندی کردند. شجاع خلیل‌زاده در پایان بازی روی زمین افتاده بود و گریه می‌کرد. سیدجلال حسینی و دروازه‌بان تیم الجزیره در پایان مسابقه با یکدیگر به صحبت پرداختند.

همچنین صادق محرمی در پایان مسابقه از هواداران خداحافظی کرد، او که قراردادش به اتمام رسیده با چرخش دور زمین و دست تکان دادن برای هواداران از آنها خدحافظی کرد تا راهی فوتبال اروپا شود. محمد انصاری و شایان مصلح هنگامی که محرمی دور زمین را طی می‌کرد او را همراهی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل