بازدید 2376

ارتقای ظرفیت های تولید داخلی مسئله اشتغال را حل می کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به طرح مجلس برای حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت:باید ظرفیت های تولید داخلی را ارتقا دهیم، مسئله اشتغال هم در کشور حل شود.
کد خبر: ۷۹۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 14 May 2018

برنامه «رویداد» رادیو گفت و گو با موضوع شعار سال و طرح 17 ماده ای مجلس برای حمایت از کالای ایرانی و با حضور عبدالرضا مصری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روانه آنتن شد.

عبدالرضا مصری به نقش تولید در ایجاد اشتغال پرداخت و اظهارداشت:در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، هیچ راهی به جز تولید برای ایجاد اشتغال و برون رفت از این بن بستی که در رابطه با اشتغال در کشور پیش آمده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای اشتغال چندکار می توانیم انجام دهیم، عنوان کرد: باید در دستگاه های اداری و دولتی ، مسئله اشتغال را حل کنیم که هیچ گونه ظرفیتی نه از نظر جا و مکان و نه از نظر مسئولیت و نه از نظر تامین منابع مالی برای این استخدام ها وجود ندارد.دوم اینکه، چون تجارت هم وابسته به تولید است یعنی ابتدا باید تولیدی وجود داشته باشد که اشتغال ایجاد شود و در نهایت بتوان کار تجاری هم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به طرح 17 ماده ای مجلس برای حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: در این 17 ماده ای که بخاطر حمایت از تولید داخلی در مجلس مطرح کردیم، باید ظرفیت های تولید داخلی را ارتقا دهیم تا از طریق ارتقای ظرفیت تولید داخلی و فروش کالای ایرانی و حمایت از کالای ایرانی، مسئله اشتغال هم در کشور حل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم