بازدید 1631

شاپورزاده: به سمت فوتبال بين المللي حرکت نمي‏کنيم

ما اين همه فوتباليست خوب داريم. کشوري که 70 ميليون جمعيت دارد، مي تواند تيم ملي خوبي داشته باشد ولي شرايط طوري نيست که نتايج خوبي بگيريم اما کشور ما مي تواند تيم ملي خوبي داشته باشد چون قبلاً تيم ملي در سطح بالا و خوبي داشتيم که در آسيا جواب مي داد و خوب نتيجه مي گرفت.
کد خبر: ۷۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۰ 04 January 2010
rnsY امير شاپورزاده دوست ندارد حرفي بزند که در آينده برايش دردسر درست کند اما وقتي حرف از فوتبال بين المللي قطبي مي شود او حرفهاي جالبي مي زند که بهتر است خودتان بخوانيد.

* در مورد نتايج اخير تيم ملي چه صحبتي داري؟
** نمي دانم چه بگويم. نتيجه خوبي نگرفته اما چه بگويم؟

* اين نتايج در شأن فوتبال ما هست؟
** نه، ما اين همه فوتباليست خوب داريم. کشوري که 70 ميليون جمعيت دارد، مي تواند تيم ملي خوبي داشته باشد ولي شرايط طوري نيست که نتايج خوبي بگيريم اما کشور ما مي تواند تيم ملي خوبي داشته باشد چون قبلاً تيم ملي در سطح بالا و خوبي داشتيم که در آسيا جواب مي داد و خوب نتيجه مي گرفت.

* مشکل تيم ملي چيست؟
** نمي دانم دقيقاً مشکل تيم ملي چيست. نمي توانم بگويم که چه مشکلي دارند و کساني که با تيم ملي کار مي کنند و اطراف تيم هستند مي توانند بگويند. از دور نمي شود گفت که چه مشکلي دارند.

* فوتبال بين المللي که قطبي مدعي آن است در حد يک شعار است يا واقعاً به اين سمت مي رويم؟
** نمي دانم، تيم ملي که به اردن و قطر ببازد، فکر نکنم به سمت فوتبال بين المللي برود. بالاخره آدم بايد نتيجه بگيرد يا حداقل فوتبال خوبي بازي کند. تيم بايد نتيجه بگيرد تا رو به رشد باشد.

* ممکن است به سنگاپور هم ببازيم؟
** فوتبال است و نمي شود گفت، اما به کشوري مثل سنگاپور نبايد ببازيم و حتي به فکر مساوي هم نباشيم. بايد صد درصد 3 امتياز آن بازي را بگيريم سنگاپور کشوري نيست که بازيکن بزرگ و خوبي داشته باشد.

* فوتبال ما با قطبي موفق مي شود؟
** زياد نمي خواهم در مورد قطبي و تيم ملي صحبت کنم. بايد کساني که کنار تيم هستند در اين مورد صحبت کنند. ما هميشه در آسيا خوب و قوي بوده ايم و اين طوري نبود که به اردن و قطر ببازيم. تيم ملي بايد نتيجه بگيرد چون مردم عاشق فوتبال و تيم ملي هستند و آنها نمي توانند شکست تيم ملي را تحمل کنند. هر ايراني هر جاي دنيا که باشد هميشه بازيهاي تيم ملي را نگاه مي کند و طبيعي است که مردم با اين نتايج ناراحت باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار