بازدید 58609

قطع احتمالی پیامک برنامه 90 + تکمیلی

در همین چهارچوب با توجه به آنکه هر پرسش دو گزینه‏ای نیز دارای گزینه آخری می‏شود و تنها می‏توان برای جلوگیری، یک گزینه در نظر گرفت(!) احتمال قطع و عدم اجرای مسابقه پیامک برنامه نود این هفته وجود دارد تا از کشیدن شدن فوتبال به بطن اتفاقات اخیر پرهیز شده و بدین شکل از دامن زدن به حرکات مشکوک جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۷ 04 January 2010
در پی برخی حرکات‏ مشکوک که از صبح امروز در سطح اینترنت و همچنین در پیامک‏هایی صورت پذیرفت، احتمال قطع مسابقه پیامک برنامه نود قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ از صبح امروز (دوشنبه)، انتشار برخی پیام‏های محرک و همچنین چرخش پیامک‏هایی همچون شایعات معمول در سطح کشور، باعث شد تا برنامه 90 نیز تحت‏الشعاع مسائل اخیر قرار بگیرد و ورزش نیز از لطمات درگیری‏های ماه‏‏های اخیر علی‏رغم محافظه‏کاری اهالی ورزش در امان نماند.

در متن این پیام با محتواهایی متفاوت به نقل از یک طیف سیاسی تاکید شده امشب فارغ از محتوای پرسش برنامه تنها به گزینه آخر مسابقه زنده sms برنامه 90 رای دهند که این حرکت، روند طراحی شده برای برنامه امشب که قرار بوده با حضور محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با موضوعیت وضعیت آشفته این فدراسیون، حساسیت‏های فوتبالی داشته باشد را تا حدودی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در همین چهارچوب با توجه به آنکه هر پرسش دو گزینه‏ای نیز دارای گزینه آخری می‏شود و تنها می‏توان برای جلوگیری، یک گزینه در نظر گرفت(!) احتمال قطع و عدم اجرای مسابقه پیامک برنامه نود این هفته وجود دارد تا از کشیدن شدن فوتبال به بطن اتفاقات اخیر پرهیز شده و بدین شکل از دامن زدن به حرکات مشکوک جلوگیری شود.

این در حالی است که برخی شنیده‏ها، منشا چنین حرکات سیاسی را کاملاً ورزشی تلقی کرده و عنوان می‏شود این اتفاق به عمد در این این هفته رخ داده تا اظهارات و انتقادات محمد دادکان تحت‏الشعاع قرار گیرد و مردم به جای توجه به بلایی که بر سر فوتبال آمده و دلایلیش، سرگرم این ماجرا شوند و حتی به گونه‏ای تا امشب بر آتش این قضایا دمیده شود که آرزوی برخی دوستان برآورده شده و اصلاً برنامه نود با حضور رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اجرا نشود.

علی رغم این شایعات با شروع برنامه این هفته 90، مسابقه پیامک با سه گزینه برقرار بود که زیرکی در چیدمان گزینه‏ها، قطعاً گروه وسیعی را از انتخاب گزینه آخر منصرف کرده است!

در این مسابقه، عامل تضعیف جایگاه فوتبال ایران به عنوان پرسش با سه گزینه در نظر گرفته شده بود که ضعف مدیران، ضعف مربیان و خداحافظی نسل طلایی فوتبال به ترتیب گزینه‏های اول تا سوم بود و طبیعتاً بخش اعظمی از مردم، پاسخ‏هایشان ضعف مربیان و مدیران است که در صورت قرار گرفتن یکی از این دو به عنوان گزینه سوم، ماجرا فرق می‏کرد!

مسئله‏ای که به نوعی محمد دادکان نیز مورد تایید قرار داد و عنوان کرد با توجه به آنکه هنوز 9 بازیکن اصلی تیم ملی در جام جهانی آلمان هنوز حضور دارند، گزینه سوم را غیرصحیح اعلام می‏کند تا جایی که این پرسش مطرح شود، چرا برخلاف معمول گزینه‏ها بدون ترتیب حروف الفبا چیده شده اند؟!


متن تکمیلی خبر را در تابناک ورزشی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
با اینکه جواب مسابقه ی برنامه 90 ضعف مدیریت بود 75 درصد به گزینه 3 پیامک دادند
هه هه هه
خوب جالبش هم همین جاست بی خود ترین گزینه آخریش بود خود این باعث ابهام می شه واسه کسایی که از ماجرا بی خبرن !
ولی دادکان خیلی عالی صحبت کرد. داغ همه مصائب فوتبالی از دلمان رفت.
خدارو شکر

فقط همین.
خبر دارین که از سر شب به خاطر درج این خبر از دسترس خارج بودین؟ با فیلتر شکن موفق شدم سایت رو ببینم.
زنده باد دادکان
دیدی مردم گزینه ی 3 را انتخاب کردند تا چشمت در بیاد...ضمنا بعد از گذشت 1 ساعت از برنامه 1میلیون پیامک قابل قبول بود که در 1.5 ساعت بعد فقط نزدیک به 500 هزار اضافه شد.. ضمنا آمارهم مبا دقت دیدم...در 1میلیون 90 هزار گزینه ی 1 بود اما در 1میلیون و سیصد هزار تعداد 231 هزار شد که طبق رشته یآماری که منخوندم احتمال شدن چنین چیزی کمتر از 1 درصده...
به خاطر همين وقت نود رو كم كردن و ظرفيت سامانه پيامگير هم پايين بود و دريافت و انتقال پيامها هم خيلي با مشكل مواجه بود
امیدوارم کسانی که باید، برنامه رو دیده باشند.
این جنبش سبزی ها از صبح می گفتند ما بیشماریم ما بیشماریم . همش 1130000 بودند. تازه می گیم گزینه بی ربط بود همشون جنبشی بودند. کجاست اون 13 میلیون نفر که حالا رسیدن به کمتر از %10 .
gozineye 1 javab booooood
می بینم که گزینه ی 3 ترکوند حسابی !!!!
در جواب آن کسی که گفت آمار خونده:
بعد از سخنان دادکان نظر مردم هم عوض شد و بیشتر به گزینه 1 رای دادند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها