بازدید 4065

عصبانیت شدید والورده ازناکامی بارسا در رکوردشکنی

کد خبر: ۷۹۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 14 May 2018

بارسلونا بامداد امروز با شکست عجیب 5-4 در زمین لوانته ته جدولی، نتوانست به رکورد یک فصل بدون شکست در لالیگا دست یابد.

به گزارش تابناک ورزشی، آبی و اناری ها که 43 هفته متوالی بود در لالیگا باختی را تجربه نکرده بودند، در نهایت بدون مسی مغلوب لوانته شدند. آنها تنها دو قدم برای تمام کردن فصل بدون شکست کم آوردند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی را خوب شروع کردیم ولی سپس آنها در ده دقیقه یک گل زدند و یک ضربه هم به تیر زدند.اگر قصد مالکیت بر توپ و میدان را دارید، باید ضد حملات حریف را کنترل کنید و اجازه ندهید که توپ مرتب روی دروازه شما بیاید. بازی به شکل رفت و برگشت شده بود و گاهی توپ روی دروازه لوانته بود و گاهی روی ضد حملات ما تهدید می شدیم. در تمام فصل توانسته بودیم حریفان را به خوبی کنترل کنیم اما امشب شب ما نبود و برعکس، همه چیز برای لوانته به خوبی پیش رفت.»

والورده ادامه داد:« همیشه شرایط وقتی که برای هدفی می جنگید، متفاوت با زمانی است که مثلا قهرمانی شما حتمی شده ... امشب همه چیز خلاف انتظار ما پیش رفت. پس از اینکه حساب کار 2-1 شد و فاصله را به یک گل کاهش دادیم، تصورم بر این بود که می توانیم شکست را جبران کنیم ولی در نیمه دوم تا چشم مان را باز کردیم، روی سه ضدحمله 3 گل دیگر هم دریافت کردیم و حساب کار 5-1 شد. بعد از اینکه فاصله را به یک گل رساندیم، دیگر زدن گل مساوی بسیار دشوار شده بود. هم من و هم بازیکنان از اینکه نتوانستیم لالیگا را بدون شکست تمام کنیم، عصبانی هستیم.»

و اما نظر والورده درباره تاثیر غیبت مسی در این شکست:« در همین فصل بازی هایی بوده اند که بدون مسی هم پیروز شده ایم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر