بازدید 4298

چلسی 3گل خورد و لیگ قهرمانان را هم به لیورپول داد

کد خبر: ۷۹۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 13 May 2018

با توجه به برتری پرگل لیورپول و شکست سنگین چلسی مقابل نیوکاسل، آبی های لندن قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد نیستند تا شکست آبی های لندن با کونته تکمیل شود و او با حقارت از انگلیس برود.

به گزارش تابناک ورزشی، چلسی در صورتی راهی لیگ قهرمانان می شد که لیورپول برابر برایتون نتیجه نگیرد اما این اتفاق رخ نداد البته تاتنهام با بازگشت بزرگ خود برابر لسترسیتی در رتبه سوم لیگ برتر جای گرفته و لیورپول چهارم شد. لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت در دقیقه 26 به گل رسید. روی پاس سولانکه، محمد صلاح موفق شد با ضربه ای دقیق گل شماره سی و دوم خود را به ثمر برساند.دقایقی بعد واینالدوم می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما رایان با عکس العملی زیبا مانع شد ولی مرسی سایدی ها در دقیقه 42 و با ارسال آرنولد و ضربه سر محکم لوورن به گل دوم هم دست یافتند تا با برتری 0-2 راهی رختکن شوند.

لیورپول نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا با ضربه دقیق سولانکه به گوشه دروازه به گل سوم هم دست یافت. در دقایق پایانی این بار رابرتسون دروازه برایتون را گشود تا با برتری 0-4 و رتبه چهارم فصل را به پایان برساند.

نیوکاسل بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت بالاخره در دقیقه 20 و با همکاری زیبای مورفی و ریتچی و ضربه تمام کننده گایل به گل رسید.در ادامه باز هم بازی در اختیار نیوکاسل بود و کایل باز هم می توانست دروازه چلسی را باز کند اما کورتوا مانع شد تا شاگردان بنیتس با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.نیوکاسل 45 دقیقه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 58 و با ضربه دیدنی پرز به گل دوم هم دست یافت. 5 دقیقه بعد نیوکاسل این بار روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و باز هم با ضربه پرز به گل سوم هم رسید تا در نهایت با 3 گل مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر