بازدید 11858

بیانیه یک حزب درباره حماسه مردم در دفع فتنه

کد خبر: ۷۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۵ 04 January 2010
"تابناک"ـ حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي به مناسبت حضور حماسه ساز مردم در روز چهارشنبه پس از عاشورا بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسمه تعالي
رهبري و مردم حماسه سازان روز حضور ملي

ملت بزرگ ايران يك بار ديگر معجزه حضور خود را به نمايش گذاشت. پس از چند بار تكرار رفتارهاي ناشايست از جانب افراطيون كه هر از چند گاهي مسئله اي در تهران مي آفرينند ملت ايران بصورت گسترده و يك پارچه به رسالت تاريخي خود عمل كرد و در سراسر كشور با خروش میليوني خود پيوند ناگسستني خود را با اسلام، سيدالشهدا و ولايت فقيه به منصه ظهور رساند.

در عصر يك روز غير تعطيل در مركز نظام جمهوري اسلامي چنان دريايي از انسان هاي وفادار به اسلام، عاشورا، جمهوري اسلامي، و رهبري بزرگوار آن جاري شد كه مثل هميشه ستايش همگان را برانگيخت و همه ناظران را "انگشت گزان" نمود و اميد دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي را به يأس تبديل كرد.

متأسفانه طي چند ماه اخير بعد از انتخابات شاهد وقوع حوادثي هستيم كه ساختارشكني و بي
قانوني و خودسري از ويژگي هاي بارز آن مي باشد. دو گروه افراطي فاصله گرفته از رهبري و ملت شريف ايران اسلامي در كشور مرتب در حال كشمكش و تسويه حساب و موجب زحمت براي مردم دلسوز و انقلابي كشور هستند.

بيش از 6 ماه از آغاز اين حوادث مي گذرد. بارها رهبري انقلاب راهبرد هاي خردمندانه اي در كنترل ناآرامي ها و دعوت به وحدت و آرامش را مطرح كرده اند. لكن هر روز اين مشكل توسعه بيشتري پيدا كرده و به تدريج به مراحلي نزديك مي شود كه تحمل آن براي كشور، نظام و رهبري و مردم مشكل خواهد شد.

همه شاهد هستيم كه مردم هم به تبعيت از رهبري خود صبورانه اين ايام را پشت سر گذاشته و در هر مرحله بنا به نياز با حضوري گسترده، وفاداري به ارزش هاي اسلامي را اعلام و به كساني كه ارزش ها را ناديده گرفته يا مورد اهانت قرار مي دهند و يا خودسرانه دست به اقدامات خلاف شئون و نظام
اسلامي و اركان آن مي زنند، هشدارهاي لازم را داده اند. اوج اين حضور در روز چهار شنبه به وقوع پيوست و سپاس همه دلسوزان ايران اسلامي به اين چنين ملتي را بر انگيخت.

اما اينك سؤالاتي هم براي مردم مطرح است كه بايد به آنها پاسخ داده شود. چرا بايد پس از گذشت بيش از 6 ماه به جاي اينكه مسؤولان و مديران و نمايندگان مردم در قواي سه گانه بار مسئوليت و
پاسخ گويي به مسائل را به عهده بگيرند به وظيفه خود عمل نكرده و همه بار مسئوليت و مشكلات و نارسايي هاي ناشي از اين وقايع را بايد رهبري و مردم به دوش كشيده و تحمل كنند؟ چرا بايد پس از اين مدت طولاني مديران كشور به جاي اينكه سپر رهبري و ملت باشند پشت سر رهبري و ملت پنهان شده و همه هجمه هاي ناجوانمردانه بايد متوجه رهبري و مردم شود؟ تا كي قرار است اين
وضع ادامه يابد؟

معطلي اكثر امور مهم مردم و كشور طي اين مدت، بروز بي ثباتي در همه ميادين و بلاتكليفي مردم در زندگي و برنامه هايشان را چه كسي بايد حل و فصل كند؟ قصور و تقصير قواي سه گانه كشور اعم از قضائيه و مقننه و مجريه در قبال اين ناآرامي ها كار را به جايي رسانده كه دشمن خارجي و عوامل خود فروخته و فريب خورده داخلي راه نفوذ به صفوف به هم فشرده ملت را باز كرده است. عدم احساس مسئوليت، سوء مديريت، و ضعف تدابير اجرايي در اداره امور كشور و برخورد با اين وقايع و فتنه هاي دشمن خارجي و عوامل داخلي از سوي قوه مجريه، رفتار سؤال انگيز قوه قضائيه در برخورد با متخلفين و اغتشاشگران و سلب اعتماد مردم به عدالت اين قوه و ضعف و ناتواني و بي تصميمي قوه مقننه و شعاري عمل كردن و منفعل و دنباله رو بودن اين قوه كه بايد در رأس امور نظارت و برخورد لازم با كاهلي ها و سوء عملكرد ساير قوا قرار داشته باشد كار را به جايي رسانده كه انگار اين قوا در اين ميدان دفاع از كيان نطام جمهوري اسلامي مسئوليتي ندارند و فقط تماشاچي هستند و گاهي تشويق و گاهي پرخاش مي كنند.

همانگونه كه مردم و رهبري هم بار ها مطرح كرده اند بايد هر كدام از قواي سه گانه در قبال مسئوليت ها و مقاماتي كه مردم به آنها اعطاء كرده اند پاسخگو بوده و بدون فوت وقت به وظايف خود عمل كنند و مطمئن باشند رهبري و مردم هم مثل هميشه پشتيبان آنان در انجام وظيفه خواهند بود.

و اما نكته اي هم با صاحبان و مديران تريبون ها و رسانه ها! لازم است اين بزرگواران دقت كنند راهبرد رهبري معظم انقلاب در اين امور حفظ و مراقبت از آرامش و حركت به سمت وحدت در جامعه مي باشد. چرا در موارد زيادي بي توجهي به اين امر و عكس اين راهبرد امروز باب شده و برخي تلاش در گرفتن
سبقت از ديگري در قرار دادن مردم در مقابل هم دارند؟

آري، متأسفانه گروهي مرتب احساسات مردم را تحريك به مقابله و درگيري مي كنند و با سوءاستفاده
از احساسات پاك آنان به دنبال تمايلات افراطي و حذفي خود هستند.

در پايان بر اين خواسته و اميد تأكيد مي شود كه انشاءالله همه مسئولين و دولتمردان به تأسي از رهبري معطم انقلاب و مردم با عقلانيت و عدالت به وظايف خود عمل كنند كه به ياري حق اداره امور كشور در مسير صحيح خود قرار گرفته و دهه چهارم انقلاب اسلامي همان گونه كه رهبري هم معين كرده اند دهه پيشرفت و عدالت باشد و دشمنان را نيز از طمع به اين كشور امام زمان (عج) نااميد
گرداند.

روابط عمومي حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس