بازدید 13465
۴

مردم عجولانه وارد بازار مسکن نشوند

کد خبر: ۷۹۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 12 May 2018

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه 598 خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش‌بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اثرگذاری خروج از برجام در بازار مسکن، اظهار داشت: چندین سال است که بازارهای ایران با این رویدادها مواجه هستند و این رویداد اخیر هم در ابتدا به بازار مسکن شوک وارد خواهد کرد اما به طور مستقیم نمی‌تواند تاثیری بر این بازار داشته باشد.

وی با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه 598 خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: شتابزدگی مردم باعث ضرر و زیان خواهد شد.

خسروی با تاکید بر اینکه باید از مرحله گذر کرد، گفت: مردم عجولانه وارد بازار نشوند چراکه همین شتابزدگی مردم عامل افزایش قیمت‌ها در بازار می‌شود.

وی افزود: دولت‌مردان کشور در تلاش هستند که آرامش و ثبات به اقتصاد و بازارها برگردد و مردم هم باید با تصمیمات منطقی دربازارها و پرهیز از رفتارهای عجولانه به دولت کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۴
ارزش ریال نسبت به شاخص دلار و طلا در کمتر از یک سال 71% افت کرده است. به عبارت دیگر 171 میلیون تومان زمان حاضر معادل 100 میلیون تومان پارسال این موقع است.
مسکن به اندازه شاخص دلار و طلا رشد نمی کند اما تقریبی اگر بیان کنیم حدود 50 درصد این شاخص باید رشد کند تا مسکن به قیمت خودش برسد.
طبیعی است مردم برای حفظ ارزش پول خود آن را به کالاهای سرمایه ای مانند ارزهای خارجی، طلا، ماشین و مسکن تبدیل کنند تا از کم شدن ارزش دارایی خود مصون بمانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
صحت خواب! مسکن قبل از ارز رشد قیمت 40 تا 50 درصدی را درتهران تجربه کرد.
چه جالب : دولت‌مردان کشور در تلاش هستند که آرامش و ثبات به اقتصاد و بازارها برگردد ...
دولت‌مرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چي مي گه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس