بازدید 2412

دستور ترامپ مبنای حقوقی ندارد

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نبوده است گفت: دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۷۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 10 May 2018

 علی اکبر کریمی با تاکید بر اینکه دستور ترامپ مبنی بر خروج از برجام مبنای حقوقی ندارد افزود: اقدام دولت آمریکا در خروج از برجام بار دیگر چهره نفاق این کشور را برملا کرد.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، اظهارات ترامپ علیه ایران را گستاخانه خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعاً در زمان مناسب و متناسب با اظهارات ترامپ موضع رسمی و قاطعانه خود را اعلام خواهد کرد و مقتدرانه از منافع کشور دفاع می کند.

کریمی تصریح کرد: ترامپ اقدام به یک تصمیم نابخردانه و وقیحانه و مغایر با حقوق بین‌الملل گرفته است در حالی که این تصمیم شوم دولت آمریکا مانند ترفندهای مذبوحانه گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: تصمیم ترامپ مبنی بر خروج دولت آمریکا از برجام برای این کشور هزینه بردار بوده و پیامدهای منفی در بر خواهد داشت به گونه‌ای که موجب شکاف بین آمریکا و کشورهای اروپایی شده و انزوای بیشتر دولت آمریکا را رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه خودشیفتگی ترامپ موجب شد تا دولت آمریکا بازنده این تصمیم شود اظهار کرد: موفقیت‌های روز افزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و نفوذ تاثیرگذار نظام اسلامی موجب عصبانیت دولت آمریکا شده است به گونه‌ای که ترامپ صراحتاً در اظهارات وقیحانه خود به این موضوع اشاره کرده است.

کریمی بیان کرد: رفتار خصمانه دولت آمریکا با ایران در طول تاریخ انقلاب و دست‌اندازی در حاکمیت کشورهای منطقه سیاستی شکست خورده است و نقض پیمان لازم الاجرای برجام شکستی دیگر در سیاست‌های خصمانه این کشور رقم زد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد که منافع ملی کشور مورد تهدید قرار گیرد بلکه با مقاومت و اقتدار پاسخ یاوه‌گویی‌های مستکبران عالم را خواهد داد.

به گزارش ایسنا، کریمی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی پاسخ ادبیات توهین آمیز ترامپ را خواهد داد؛ گفت: ترامپ قطعا از صدور دستور موهن و احمقانه خروج از برجام پشیمان خواهد شد و ایالات متحده تاوان سختی را در لغو تعهد خود درخصوص برجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم