بازدید 23437

شرط رویانیان برای افزایش سهمیه بنزین

در سهمیه بنزین آن دسته از وسایل نقلیه عمومی که صاحبان آنها اثبات کنند، سهمیه شان کم است و دچار مشکلند تجدیدنظر می شود.
کد خبر: ۷۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷ 03 January 2010
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: در سهمیه بنزین آن دسته از وسایل نقلیه عمومی که صاحبان آنها اثبات کنند، سهمیه شان کم است و دچار مشکلند تجدیدنظر می شود.

محمد رویانیان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: اجازه این کار را از رئیس جمهور دریافت کرده ایم و به آژانسها، وانت بارها، سازمان های تاکسیرانی، وزارت راه و وزارت کشور اعلام کرده ایم تا بعد از بررسی، میزان سوخت موردنیازشان را به ما اعلام کنند.

وی درباره درخواست افزایش سهمیه بنزین آژانس ها گفت: آنها برخلاف مصوبه قانونی بعد از گذشت یکسال، همچنان تحت نظارت وزارت بازرگانی هستند و برای رسیدگی به درخواستهایشان باید تحت مدیریت واحد قرار گیرند.

رویانیان افزود: با مدیریت واحد آژانس ها، وانت بارها و تاکسی ها مشکل آن ها قابل حل است.

وی گفت: از یک میلیون و هفتصد هزار وانت بار موجود، فقط صد هزار دستگاه آن موردتائید اتحادیه وانت بارها است و وضع بقیه معلوم نیست که برخی فقط از کارت سوخت آن استفاده می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بسیاری از بازرسان گاز که زیر نظر نظام مهندسی ساختمان مشغول بکار هستند جهت انجام ماموریت از وسیله شخصی استفاده میکنند که از نظر سوخت با مشکل رو برو هستیم
بنده.تویوتا.شش.سلنددارم.وسی.ودوملیون.تومان.کمرک.برداخت.کردام.تادرمقابل.تسهلات.ا.زدولت.دریافت.کنم.اما.همان.سهمیه.کمرا.هم.به.ما.ندادند.وکارت.سوختمان.را.از.رده/خارج.کردند.جه.مسعو.لی.بایدجواب.کوباشد
با چه حیله ای باید اثبات کرد؟
قرار بود پول نفت سر سفره ها بياد حالا براي اون بايد كاسه گدايي جلوي هر كس و ناكسي دراز كنيم!!!
باز هم تبصره هایی که برای قانون گریزی عده ای بسیار مناسب مینماید!
هر کجا تبصره ای وجود داشته باشد همه سعی در استفاده از آن تبصره میکنند و آنان که دستشان بازتر است از قدرت نفوذ خود استفاده میکنند و در این مسیر جامعه را به فساد مبتلا میکنند. چرا به جای اینکه قانون نا کارآمدی وضع کنیم و سعی کنیم با تبصره هایی اون رو اصلاح کنیم، از همان ابتدا فکر همه چیز رو نمیکنیم و فقط سعی میکنیم که یک نتیجه ظاهری بگیریم بدون اینکه روح اون قانون مفید و کارآمد باشه؟!
به راستی چرا؟!!!!!!!
مگر اقای رویانیان ثابت کرده بود که ماهی 100 لیتر زیاد است که انرا خودسرانه کم کرند که حالا مردم ثابت کنند سهمیه شان کم است اساسا این امر چطور اثبات میشود ؟
ماشاءالله به این عقل! فقط صد هزار دستگاه آن موردتائید اتحادیه وانت بارها است و وضع بقیه معلوم نیست که برخی فقط از کارت سوخت آن استفاده می کنند.یعنی از سالها پیش این یک میلیون و هفتصد هزار وانت دار از تمام مسئولین عقل بیشتری داشته اند و برای کارت سوخت وانت خریده اند.
بابا تمومش کنید و خیالمون را راحت کنید کار و حرف آخر را همین الان بگوئید
آقای رویانیان چرا به فکر مردم مناطق محروم که گاز ندارند نیستید.که وجود محروم بودن و نداری مجبورند بنزین را آزاد تهیه نمایند
منظورشون همون پارتی بازی نیست ؟؟؟
فعلا رزق اتومبیل های مردم دراختیار جناب سردار است وای به حال وقتی که یارانه هارابخواهند بدهند آن وقت باید التماس کنیم.
ایشان لطف کنند ثابت کنند این سهمیه کافیه است
منزل اینجانب میدان توحید تهران است و محل کارم جماران است جای خاصی هم نمی روم اما با این وجودیعنی اینکه جای خاصی نمی روم حداقل یکصد لیتر دچار کمبود بنزین می شوم و مجبور می شوم بنزین آزاد استفاده کنم تا بتوانم به سرکارم بروم.
البته این آمار برای زمانی است که سهمیه بنزین خودروهای شخصی سیصد و شصت لیتر بود.
اکنون که سهیمه را فقط دویست و چهل لیتر نموده اند که دیگر واویلا...

مردم به سبب گرانی هتل و هزینه ها نمی توانند به سفر بروند و کمبود شدید بنزین نیز غوز بالا غوز شده است.
و نتیجه آن افسردگی مردم شده است.

صلحه ارحام بجای خود که این فرضیه دینی روانی اخلاقی به سبب گرانی ها دچار فراموشی شدیدی شده است بخصوص در شهرهای بزرگ کشور.

آیا منظور از آوردن نفت بر سر سفره همین مسائل اینچنینی بود؟!......

چقدر بدبخت شدن این ملت که هر کی می رسه واسشون یه چیزیو سهمیه بندی میکنه. پیشنهاد می کنم کارت هوشمند اینترنت هم برای سهمیه بندی اینترنت صادر شود
اگه سردار با اتومبیل خودشان و نه با اتومبیل دولتی اینطرف و آنطرف می رفتند متوجه می شدند که سهمیه کافی نیست
اما تو همین مدت که سهمیه تاکسی ها و آژانس ها کم شده کرایه ها بالا رفته... این یعنی فشار به مردم... اینجوری دولت محترم به فکر مردمه...
جناب آقای رویانیان از کدام مصوبه قانونی در خصوص آژانسها صحبت می کنند در صورتی که طبق قانون نظام صنفی که مجلس محترم تصویب نموده دفاتری که به واحدهای سیار سرویس می دهند تابع ق ن ص و لذا همانند بقیه صنوف باید زیر نظر وزارت بازرگانی باشند و حتی دفاتر تاکسیهای سبز نیز شامل این قانون هستند .
بقیه ملت آدم این مملکت نیستند!!!
لطف كنيد شماره افاي رويانيان را بدهيد تا با خودشان هماهنگ كنيم چون جايي را معرفي نكردند
كارخوبي كرديد كم كردي .يك عده فقط بنزين كارت هارا ميفرشند ومتاسفانه سود آن تو جيب جايگاه سوخت ودارنده كارت ميرود. درحاليكه اين سرمايه ملي است وبايد خوب مديريت شود
سهمیه بسیج با توجه به مشاغل جدید باید افزایش پیدا کند در ضمن نیازی به اثبات هم نیست
خبرنگارن چه حقی ندارند رسانه های خارجی چه؟آیا ما هنوز جاسوسیم؟
هر کی یه مشکلی داره تک تک باید بیان بگن تا شما به هر کدوم سهمیه خاصی اختصاص بدین؟
بنده ناظر شركت توزيع برق غرب استان تهران هستم .
يا بايد با وسيله شخصي خود بروم يا بايد با پيمانكار ها براي بازديد مراجعه نمايم كه مورد دوم فساد آور است
شما بفرمائيد با 3 ليتر چطور تا هشتگرد بروم ؟؟
بسياري از اقوام و دوستان بنده از سهميه تاكسي و وانت بارهاي دوستان و همسايگان استفاده مي كنند در واقع سهميه خودروهاي عمومي در شكم ماشين هاي شخصي دوستان مي رود و دود مي شود
دوست عزیز ، نظام مهندسی و تعدادی از ناظران محترم به اندازه کافی پول از مردم به عنوان حق نظارت میگیرند ،بدون آنکه نظارتی هم داشته باشند یا یک بار سر ساختمان مردم بروند ، حالا بنزین دولتی هم می خواهید؟ بابا ایول.......
وكلا نيز نظر به رفت وآمد زياد به سهميه بيشتر بنزيننياز دارند
سردار رویانیان هر روز از ترافیک همت دوبار مثل ما عبور کنه تا بفهمه روزی 15000 تومان بنزین آزاد زدن برای یه کارمند یعنی چی؟
افرادی هم که در شهرهای اقماری شهرهای بزرگ زندگی میکنند نیز از نظر سوخت خودرو برای کارهای ضروری خود در مقایسه با ساکنین همان شهرهای بزرگ ،با کمبود سوخت مواجه میشوند.
با سلام
اميدوارم سهميه اي براي بازرسان گاز كه بايستي به نقاط مختلف شهر تهران مراجعه كنند سهميه اي مثل ابتداي شروع كارتي شدن سوخت در نظر گرفته شود .
راننده کارمند، دارای ماشین طرح دار:

با توجه به اینکه از فروش بنزین پول خوبی عاید نمیشود لطفا سهمیه را افزایش دهید
جناب آقای رویانیان -با سلام
اگر اطلاع ندارید بدانید که تعداد حدود یک میلیون و ششصد هزار وانت باقیمانده در کارهای کشاورزی و صنعتی که زیر نظر هیچ اتحادیه ای نمی باشد مورد استفاده قرار دارند . که هم اکنون با کثری بنزین سهمیه مواجه هستند
آقای رویانیان علت کسر 3 لیتر بنزین برای هر بار ورود کارت به کارت خوان پمپ بنزین ها چیست؟ مگر چقدر سهمیه می دهید که برای هر بار بنزین زدن 3 لیتر آن را هم کم می کنید؟
اقاي رونيان ماشين شخصي خودش كه سوار نمي شود درد مردم را بفهمد ميخوام بدانم روزي 5/2 ليتر بنزين براي ماشين 405 چند كيلومتر ميشود رفت . به خدا نمي فهمند زجر كشيدن مردم كه چه طور بنزين گدايي ميكنند از اين واون .
اگر رويانيان دولت را تشويق به پرداخت بيشتر هزينه احداث مترو به نمايد سهميه جاري كافي است و مانع افزايش كرايه خود رو هاي مسافر كش خواهد شد. لذا به حمل نقل عمومي و بخصوص ريلي بايد بهائي دوچندان داده شود.
بعد از 30 سال هنوز با بنزین مشکل داریم . بابا آزادش کنید دیگه . مردیم والله .
لطفا از آقای رویانیان سئوال بفرمائید سهمیه مربوط به کارفرمایان طرحهای بنگاه های زود بازده یا کلا موسسات تولیدی و کشاورزی که قبلا بصورت برگه های مشابه کوپن داده می شد چرا قطع شده و آیا امکان برقراری یا افزایش سهمیه این گونه اشخاص وجود دارد ؟
آقاي رويانيان ديروزشنيدم يك پيرمرد كه وانت بار قراضه اي هم داشت گله مي كرد و مي گفت مي خواهم بروم و جلوي ستاد سوخت خودم را آتش بزنم ، تا كي اقدامات غيراصولي و بدون مطالعه مسئولين سوخت بايد اينگونه باعث سلب آرامش و آسايش مردم بيچاره شود بجاي آنكه سراغ ماشين هاي مدل بالا برويد آمده ايد سراغ وانت بار و يك مشت آدم فقير و زحمتكش كه با شرافت از اين راه براي خانواده اشان كسب در آمد مي كنند...
یعنی هنوز نفهمیدین که سهمیه خودروها کمه!! حتما طرف باید زن و بچه گشنشو بیاره بهتون نشون بده تا بفهمین چه به روز ملت اوردین
اين سهيمه كه براي خودورهاي شخصي در نظر گرفته شده براي شهرستانيها واقعا كافي نيست چون امكاناتي كه در تهران است براي شهرستانيها و روستائيها نيست ميتونيد اينو از نزديك ببينيد واقعا كه جوابگو نيست منظورم از شهرستان مراكز استانها نيست شهرهاي كوچك و روستاها متشكرم اگر فكري بحالشان بشه
با عرض سلام فقط یك چیز میگم شما آب و هوای خوزستان رو در نظر بگیرید نمیدونم اینجا تابحال امدید یا نه گرمای شدید وجدیدا گرد و خاك شدید تر از اواخر اردیبهشت ماه تا اواخر مهر ماه خوب چیز دیگری برای اثبات لازم هست با 10 تا اتوبوس خط واحد و 2 تا پمپ بنزین سالم تو خرمشهر و یك جایگاه جدید التاسیس گاز در كل آبادان و خرمشهر بازم بگم از این مردم بدبخت مرزنشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
مهندسان ناظر ساختمان در شهر تهران طبق قانون 8 نظارت همزمان دارند و بایستس مستمر به آنها سرکشی کنند بدون تردید به بنزین بیشتری نیاز دارند.
دو هفته پیش که سهمیه بنزین آژانس ها کم شد، آژانس ها قیمت خدمات خود را 30 درصد بالا بردند. با صرف یک نصف روز حتی نتوانستم به تعزیرات هم خبر بدهم. آیا این افزایش منصفانه است؟ آیا با افزایش بنزین آنها، قیمت را به نرخ قبلی برمی گردانند؟
این سهمیه بندی هم در مواردی غیرعادلانه است، مثلاً تاکسی هایی که سهمیه ای بسیار بیشتر از خودروهای شخصی سهمیه دارند ولی کرایه آنها با هم فرقی ندارد و علاوه بر آن بخاطر داشتن اجازه تردد در طرح ترافیک اکثراً بدنبال مسافر دربست هستند که بعنوان مثال در میدان امام خمینی دائم در حال دور زدن هستند.
ساكنان شهر پرديس كه محل كارشان اكثريت قريب به اتقاق آنها در تهران بوده و به دليل نبودن وسائط نقليه عمومي از جمله اتوبوس، مجبور به استفاده از وسيله شخصي هستند با مشكل كمبود سوخت مواجه اند. لازم است دولت عدالت محور چاره اي براي ساكنين شهر هاي اقماري تهران بيانديشد. چطور آنان كه مركز نشين هستند از همه امكانات موجود در آن استفاده ميكنند سر ماه سوختشان هم اضافه مي آيد و ساكنين اين شهركها مجبورند به قيمت 300 تومان از اينها سوخت مازادشان را بخرند و در حاليكه امكانات حداقلي هم برايشان فراهم نيست.
من یک معلم حق التدریس هستم از زمانی که بنزین سهمیه بندی شده ،بخاطر بعد مسافت بخش اعظمی از درآمدم را جهت خرید بنزین آزاد هزینه می کنم
باسلام خدمت سردار رویانیان- تصمیم این بزرگی را با شل کن سف کنی خراب نکنید هزینه روانی زیادی صرف شده است و تازه تازه مردم عادت میکنند. متشکرم
اتفاقا مثل نظر دهنده اول ما هم برای دیدن عمه مان از وسیله شخصی استفاده می کنیم (خب عزیز من برو با نظام مهندسی ساختمان مشکلت رو حل کن به رویانیان چه ربطی داره!؟)
یکی نیست بگه مثلا چه جوری اثبات کنیم یه مامور بیست و چهار ساعته در اختیارمونه تا اندازه بگیره
بنده نيز بازرس گاز در استان كرمان هستم و مجبورم با خودروي شخصي براي بازرسي گاز تا فاصله صدها كيلومتر از محل سكونت به روستاهاي اطراف بروم با اين وضعيت سهميه بندي سوخت امكان بازرسي غيرممكن شده است آقاي رويانيان راه حلي براي ما هم ارائه فرمايند ؟!!!
با سلام چنانچه بازرسی دقیقی از پمپ بنزین ها صورت نگیرد همین مقدار سهمیه هم کفاف کار را نخواهد داد. دیروز در پمپ بنزین آیت ا... کاشانی برای سوخت گیری مراجعه کردم طبق روال گذشته باک خودرو می بایست حداکثر با 50 لیتر پر می شد ولی 55 لیتر بنزین زدم با این وجود باز هم جا داشت. طبیعی است اعتراض بنده هم در پمپ بنزین به جایی نرسید و مرا به شکایت و ارائه گزارش به شماره تلفنی که روی پمپ درج شده بود ارجاع دادند. در این ارتباط مشکل ظاهراً فقط وجود آب در بنزین نیست کمفروشی هم مزید بر علت شده.
جناب رويانيان از بنده بهتر مي دانند كه علت كم كردن سهميه بنزين كم كردن تعهد دولت براي كساني است كه سهميه خوذ را ذخيره كرده اند كه بالغ بر ميلياردها ليتر است.
ايشون فرمودند ثابت كنيد نه اعلام كنيد. به هر حال ثابت كردن هم به اين راحتي ها نيست تازه ... اصلاً بيخيال يه چيزي گفته كه ما خوشمون بياد ما هم... يا علي(ع)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس