بازدید 1536

ایران یکی از قربانیان جرایم سایبری است

کد خبر: ۷۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 08 May 2018

فرمانده ناجا گفت: ایران یکی از قربانیان جرایم سایبری است و از این رو برای مقابله با این جرایم همواره حضور پر رنگی در همایش‌های بین المللی مبارز ه با جرایم سایبری دارد.

به گزارش میزان، سردار حسین اشتری در ششمین همایش بین المللی جرایم سایبری اروپا و آسیا گفت:ایران کشوری پهناور و یکی از تاریخی ترین کشورهای جهان است و به دنبال تعالی بشر و دوستی با ملل گوناگون است.

وی با اشاره به تقدیم سیزده هزار شهید ناجا در عرصه نظم و امنیت گفت: فضای سایبر در حال حاضر تمام ابعاد زندگی بشر را به خود وابسته کرده است؛ از این رو ایجاد امنیت در این بستر فراگیر برای همه لازم و ضروری است.

فرمانده ناجا افزود: ایران یکی از قربانیان جرایم سایبری است و از این رو برای مقابله با این جرایم همواره حضور پر رنگی در همایش‌های بین المللی مبارز ه با جرایم سایبری دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز مقوله امنیت مقوله ای به هم پیوسته است و همه کشورها در برقراری امنیت به ویژه امنیت در فضای مجازی باید با هم همکاری ویژه داشته باشند از این رو فعالیت و عضویت در اینترپل و همکاری پلیس‌های تخصصی با پلیس های دیگر کشورها منجر به تولید امنیت و صلح بین المللی می گردد.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری این قبیل نشست ها با حضور پر رنگ همه اعضای آن گفت: مهمترین تهدید های فضای سایبری فعالیت گروهای سازمان یافته جنایی،بهره برداری گروههای تروریستی از فضای مجازی است. از این رو بر خورد با این گروه های سازمان یافته در دستور کار همه کشورها در این زمینه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم