بازدید 7049
۳
گزارش بازی

الجزیره3-پرسپولیس2/دفاع لرزان برانکو،هدیه داور ژاپنی را پس داد

در حالی که منشا روی تکرار عجیب پنالتی خراب شده اش، بازی را به تساوی دو بر دو کشانده بود، در ثانیه پایانی پرسپولیس بار دیگر با دریافت گل و شکست زمین را ترک کرد تا حالا نیازمند پیروزی یک برصفر یا دو بر یک در آزادی باشد.
کد خبر: ۷۹۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 07 May 2018

خط دفاع لرزان پرسپولیس در امارات سه بار به روی تیم الجزیره چراغ سبز داد تا پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر میزبانش بازنده باشد و تنها به حمایت هوادارانش در بازی برگشت دل ببندد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه محمد بن زاید امارات، پرسپولیس به مصاف حریف نه چندان قدرتمندش رفت و در حالی که ضعف تاکتیکی و فیزیکی بازیکنان این تیم در طول نود دقیقه مشهود بود، با نتیجه سه بر دو شکست خورد. گل‌های پرسپولیس در این دیدار را علی علیپور و گادوین منشا(پنالتی)در دقایق ۴۲ و ۸۵ به ثمر رساندند و علی مخبوت و رومارینیو در دقایق ۵۲ و ۷۷ برای الجزیره گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: بیرانوند، محرمی، خلیل زاده، انصاری، ماهینی، کامیابی نیا (دقیقه ۹۰ مصلح)، نوراللهی، امیری، احمد زاده، نعمتی (دقیقه ۷۶بشار رسن)، علیپور (دقیقه۷۰ گادوین منشا)

ترکیب الجزیره: علی خاسیف، مسلم فایض، محمد العتاس، سلیم رشید، محمد فوزی، یعقوب الحصانی، خلیفه مبارک، مبارک بوسوفا، محمد المسلمی، رومارینیو، علی مبخوت 

نکته اساسی این دیدار اشتباهات فردی خط میانی و دفاعی قرمزها در غیاب سیدجلال حسینی بود که بار دیگر بدون کاپیتانش گلهای زیادی دریافت کرد و به سادگی برتری نیمه اول را از دست داد. آخرین اشتباه سرخپوشان در ثانیه های آخر وقت های اضافه بود که باعث شد به رغم داوری مناسب قاضی ژاپنی با شکست استادیوم محمد بن زاید را ترک کنند.
علی مبخوت و رومارینهو با دو گل خود بازی را تا دقایق پایانی به نفع الجزیره برگرداندند و در حالی که منشا روی تکرار عجیب پنالتی خراب شده اش، بازی را به تساوی دو بر دو کشانده بود، پرسپولیسی ها قدر این لطف داور را ندانستند و در ثانیه پایانی بار دیگر با دریافت گل و شکست زمین را ترک کردند تا حالا دنبال پیروزی یک برصفر یا دو بر یک در آزادی باشد.

شرح گل‌ها

الجزیره 0 پرسپولیس 1 ( علی علیپور، دقیقه 42): ارسال دیدنی وحید امیری در گوشه شش قدم با ضربه سر فوق العاده علی علیپور به تور دروازه الجزیره چسبید.

الجزیره 1 پرسپولیس 1 ( مبخوت، دقیقه 52): اشتباه مرگبار شجاع خلیل زاده فرصت فضاسازی برای ارسال توپ در عمق خط دفاعی پرسپولیس را شکل داد تا مبخوت با ضربه فنی خود از روی خط محوطه جریمه دروازه بیرانوند را باز کند.

الجزیره 2 پرسپولیس 1 (رومارینهو، دقیقه 77): بار دیگر عمق دفاع پرسپولیس توسط الجزیره نشانه گرفته شد و اینبار رومارینهو با بیرانوند تک به تک شد تا بهترین استفاده را از پاس مبخوت ببرد و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

الجزیره 2 پرسپولیس 2 ( دقیقه 83، گادوین منشا): منشا در ضربه اول خود توپ را به بدترین شکل ممکن از دست داده بود، با فرصتی که داور نصیبش کرده بود، توپ را اینبار خلاف جهت حرکت احمد خمیس به گل تساوی این تیم تبدیل کرد.

الجزیره 3 پرسپولیس 2 ( الحمدی، دقیقه 4+90): ضربه ایستگاهی برای الجزیره و ارسال روی نقطه پنالتی با خروج اشتباه بیرانوند فرصت گلزنی را نصیب الحمدی کرد تا سرخ‌ها با شکست امارات را ترک کنند.

دقایق حساس

دقیقه ۹: سفید پوشان الجزیره روی یک ضد حمله المبخوت را پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کردند و در ادامه ضربه پای راست این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۱۱: شاگردان تن کاته صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه مبخوت با استفاده از این ضربه قصد داشت دروازه پرسپولیس را تهدید کند که باز هم بیرانوند توپ را برگرداند.

دقیقه ۳۸: ارسال پاس در عمق برای کامیابی نیا فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد اما در ادامه با دخالت مدافع الجزیره توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: پرسپولیس صاحب کرنر شد و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای سیامک نعمتی ایجاد شد که ضربه سر این بازیکن به اوت رفت.

الجزیره3-پرسپولیس2/دفاع لرزان برانکو،هدیه داور ژاپنی را پس داد

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این پرسپولیس با این ضعفهای تاکتیکی و تکنیکی بعید به نظر میرسد راه به جایی ببرد.لیگ قهرمانان آسیا لیگ ایران نیست که با هر کیفیت پائینی هم که بازی کنی پنج هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شوی.تازه در این مرحله با تیم های کند و تنبل عربی روبرو هستیم و تیم های با کیفیت شرق آسیا داستان خودشان را دارند.
سه تا توپ رو دروازه ارسال شد که عین هرسه گل شد اگر من هم تو دروازه بودم همین گلها رو میخوردم بیییییییراوند
متاسفانه بیرانوند مطمئن نشون نداد.کارمابرای جام جهانی مشکله.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم