بازدید 13997

افزایش شهداي درگيري ناجا و اشرارشرق کشور

کد خبر: ۷۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۰ 03 January 2010
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي گفت: تعداد شهداي درگيري ماموران انتظامي با اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر در شرق کشور به 11 نفر رسيد.

سرهنگ سيد کاظم هاشم آبادي عصر شنبه به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت:اين درگيري ديروز (جمعه) در منطقه کويري شرق کشور و محدوده عملياتي خارج از حوزه استحفاظي اين استان روي داد.

وي افزود: طي درگيري مامورين انتظامي با اعضاي کاروان حمل مواد مخدر که از جنوب به شمال کشور در حال حرکت بودند، هفت تن از مامورين انتظامي شهيد و چهار تن مجروح شده بودند که به علت شدت جراحات چهار تن ديگر نيز به جمع شهدا پيوستند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي ، شهداي اين درگيري را از مامورين اعزامي از استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي و ديگر مناطق کشور ذکر کرد.

سرهنگ هاشم آبادي گفت: اجساد شهدا براي تشييع به زادگاههايشان منتقل شده است.

وي افزود: پيکر سه شهيد نيروي انتظامي خراسان جنوبي روز دوشنبه از محل مصلي بيرجند تشييع خواهد شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي اظهار داشت: هم اکنون منطقه درگيري در حال پاکسازي است و عمليات تعقيب اشرار و قاچاقچيان با آتش سنگين مامورين انتظامي ادامه دارد که اخبار تکميلي آن متعاقبا ارسال خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
خداوند رحمتشان کند انشاالله. مرگ بر فتنه گران
متاسف شدم خدا رحمت کند شهدا را - مرگ بر آنانی که به خیالات واهی خود کشور را به آشوب کشیدند وناآمن کردند -
مگر ما هواپیما و بالگرد نداریم که این جوانها را می فرستند جلوی گلوله!؟
نیروی انتظامی را برای کندن ریشه این بلای خانمان سوز حمایت همه جانبه کنید. در اعدام قاچاقچیان مواد مخدر کوچکترین تردیدی به خود راه ندهید ، حیف است حتی در زندانها به این افراد محل سکونت فراهم نمایید، در اولین مورد اعدام کنید، معتادان را به عنوان بیمار بستری و ترک دهید و هنگام ترخیص تعهد بگیرید که در صورت ابتلاء مجدد اعدام خواهد شد و واقعاً اینکار را انجام دهید.
بنظر میرسد تامین امنیت درشهر توسط نیروی انتظامی باعث شده که توجه کافی به موضوع مرز تحت الشعاع قرار گیرد.به هرحال خدا این شهداء را بیامرزد.
این محرز است که در شرق کشور اشرار زیادی هستند که برای مردم و مسئولین سالهاست که سلب آسایش نموده اند ولی مسلما برای حوادثی از این قبیل با مسئولین ذیربط معمولا باید برخورد شود
آتش سنگین رو به خودمان است؟ چرا از آنها 4 نفر و از ما 11 نفر کشته شدند؟ فقط بلدیم پز بدیهم که سپاه هلیکوپترهای سوپرکبرای ضد رادار ساخت! برای کجا و چه وقت معلوم نیست! خب باید همین مواقع از امکانات استفاده کرد. روح این شهدا در رحمت الهی باد آمین
اشکال نداره بجای این شهدای عزیز ما موشک سجیل و شهاب و هزار تا ... دیگه داریم که به درد لای جرز دیوار هم نمی خوره.
شرم اور تر از این نمیشه که به این راحتی توی این مملکت پلیس بکشند.
از اشرار چند نفر کشته شده اند؟
خدا رحمتشان كنه اما واقعا عجيبه چطور با اين همه امكانات پيشرفته جنگي كه در كشور وجود دارد بايد اين گونه عزيزانمان را از دست بدهيم آيا واقعا نمي شد مثلا با چند فروند هلي كوپتر به اشرار حمه كرد تا اين حادثه پيش نياد
چرا اینهمه تلفات ؟ من مطمئنم سهل انگاری شده چرا با این همه تجربیات ناجا , دوباره غافلگیرمی شوند ؟
اگه قرار بود بگیرینشون تا الان باید میگرفتین ببینم مگه دست خالی بودین که یازده نفر شهید دادین؟
باسلام
در ابتدا از زحمات و جانفشانيهاي نيروي انتظامي بايد قدرداني كنم ولي نكته اين است كه براي برخورد با قاچاقچيان و اشرار نمي‌توان سربازان صفر را دم گلوله فرستاد براي برخورد با اين كاروانهاي تا بن دندان مسلح بايد نيروي نظامي مستقر كرد و بيرحمانه همه آنها را از دم تيغ گذراند. شما با نگاهي ساده به نيروهاي مرزي كشورمان خواهيد ديدكه اكثريت افراد اعزامي به آنجا سربازان صفر و آموزش نديده و... هستند. نكته دوم اين اس كه براي اين نيروهاي بي‌آموزش نيز هيچ امكانات رفاهي و امنيتي در نظر نگرفته‌اند. مثلاً شما فكر كرديد كه يك پاسگاه مرزي چقدر جمعيت دارد؟‌ 50 تا صد نفر نيرو. وقتي كه كاروان موادمخدر با صد و پنجاه تا دويست تويوتا تا بن دندان مسلح مي‌آيد از يك پاسگاه صد نفري آنهم بدون امكاناتي مثل سلاحهاي سنگين و هلي كوپتر، چه بر مي‌آيد؟ فقط ميزان كشتار جوانان بيگناه سرباز بيشتر مي‌شود... بايد براي مقابله با اين اشرار، نيروهاي ويژه آموزش داد و با تانك و هواپيما و هلي كوپتر از اين نيروها حمايت كرد و عاملين قاچاق مواد مخدر را به حداكثر مجازات يعني مرگ رساند، تا كسي جرأت اينكارها را نداشته باشد..
و من الله توفيق
لطفا بنویسید از اشرار وقاچاقچیان چند نفر کشته شده اند ویا اصولا نیروی انتظامی توانسته از آنها کشته بگیرد؟ اگر خبر صحت داشته باشد 11نیروی خدوم پلیس شهید شده باشند بایستی 100نفر شرور کشته شده باشد
روح تمامي شهدا با شهداي كربلا محشور باد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل