بازدید 7200

ورود انرژی اتمی به مبارزه با موادمخدر

کد خبر: ۷۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۴ 02 January 2010
پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی امکان استفاده از رادیو ایزوتوپ ها در کنترل و درمان معضل اعتیاد را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شیرزادیان سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این مطلب افزود: در همین زمینه جلسه ای با حضور مسئولین پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، مرکز ملی مبارزه با اعتیاد و نمایندگان دانشگاه های تهران و تربیت مدرس در محل ساختمان ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برگزار شد و تبادل نظر کارشناسی در ابعاد مختلف این موضوع صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان در زمینه تهیه رادیوداروهای جدید تشخیصی و درمانی اعتیاد، ساخت دستگاه های پیشرفته تشخیصی جهت نصب در مبادی ورودی و خروجی کشور برای آشکار سازی افراد و وسایل نقلیه ای که مواد مخدر حمل می کنند به عنوان یک پروژه بسیار ارزشمند و عام المنفعه فعالیت خواهد کرد.

سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: این پروژه پس از سپری کردن جلسات کارشناسی در قالب یک تفاهم نامه به امضا خواهد رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر