بازدید 63974

قطع حرف‌های نادر طالب‌زاده در برنامه زنده

کد خبر: ۷۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۶ 02 January 2010
برنامه "رو به فردا "که جمعه شب با حضور نادر طالب‌زاده و دکتر قائم‌مقامی در خصوص بحث رسانه ملی و هجمه تبلیغاتی غرب از طریق رسانه‌ای برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین هنگامی که در این برنامه مجری از طالب زاده پرسید چرا حماسه نهم دی آنطوری که باید و شاید برای رسانه‌های داخلی ما مهم نیست اما برای رسانه‌های خارجی و حتی در مواردی مشابه که بسیار کمرنگ تر از این حماسه هم بوده با رنگ و لعاب بسیاری پوشش داده می شود؟ با جواب جالبی روبرو شد.

طالب زاده در پاسخ گفت اینجا جایی است که باید برخی واقعیت ها را گفت و من مجبور شدم یک چیزهایی را بگویم...وقتی رسانه های ما حرف نمی زنند، خب آنها حرف می زنند...این همه وقت است که رسانه‌های ما سکوت می کنند و هیچ خبری را منتشر نمی کنند خب آنها می گویند...وی ادامه داد: چه اشکالی دارد که حرف های مخالفان را هم در رسانه ملی پخش کنید و مانند مناظره های ابتدای انقلاب که شهید بهشتی و شهید مطهری با حضور مخالفین و منتقدین حرف ها و استدلالات خود را بیان می‌کردند، مناظره‌هایی را برگزار کنید ...این خیلی خوب و موثر است و مردم هم به خوبی استقبال می کنند.

دقایقی بعد مجری برنامه که گویا اخطاری دریافت کرده بود، ضمن تشکر از طالب‌زاده گفت :گویا دو دقیقه بیشتر وقت نداریم !
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
اره طالب زاده قشنگ حرف می زد ..مجری رنگش پریده بود
كاملا توهم است چون از قبل هم معلوم بود كه وقت رو به اتمام است. فقط دنبال چرت و ژرت نوشتنيد. خودم نديده بودم باور مي كردم
توهم زدین - رسانه ملی و قطع برنامه !!! به حق چیزای نشنیده !!!
بنظرم آقای طالب زاده با آرامش همه ی حرفهاشو زد(که البته خیلی درست و متین بود) و مجری هم اجازه داد تا حرفهای اون کامل بشه. من که علت این تیتر خبری شما رو نفهمیدم چون بنظرم روند برنامه خیلی عادی بود.
ازمخالف نباید ترسید بلکه باید به او میدان داد تا حرفش را بزند تا مردم خودشان خوب وبد را تشخیص دهند مطمئن باشید مردم حرف حق را می پذیرند
خدا ایشان و امثال ایشان را که در راه حل این مشکلات گام بر میدارند حفظ کند، بنده هم در تعجبم که چرا صدا و سیمای ما باید آنقدر بسته عمل کند، مطمئن باشیم که اینگونه رفتارها و فضای بسته صدا وسیما اثر خوبی نخواهد داشت.
كاملا درست است. بنده خود اين برنامه را نگاه مي كردم.
من این برنامه رو دیدم باید از آقای طالب زاده به خاطر حضورش تشکر کرد.
مردم از کارشناسای تکراری خسته شدن!
صدا وسیما واقعا باید تحول پیدا کنه
حالا بازم ازينا دفاع كنين....البته مي دونم كه برادران ارزشي دباره بهتون فحش ميدن ولي آش اين قد شوره كه همه ي آشپزا صداشون در اومده.....زنده با صداوسماي آآآآآآآآآآآآآآآآآآزاد و تابناك آززززززززززززززززاد انديش كه زنده اند به سانسوووووووووور
من فیلمش رو دارم . نادر گفت: سوال خیلی بدی پرسیدی . آدم مجبور میشه بعضی چیزا رو بگه و بعد توپید به رسانه ی میلی و .... مجری هم سعی کرد ماست مالی کنه و گفت: ما دعوت کردیم ازشون که بیان و حرفشون رو بزنن ولی خودشون نیومدن!!!!
تا کی میشه این نارضایتی ها رو نشون نداد.این نارضایتی ها مثل کرمیه که از تو داره خربزه رو میخوره و روزی که باغبون به امید میوه سالم میخواد بچنتش میبینه ای دل غافل!!!!!!!!!!!!
نکته جالبی بود. ممنون تابناک
این برنامه را من بطور کامل و با دقت زیاد دیدم .چرا سعی دارید ذهن مردم را خراب کنید ؟اقای طالب زاده مطالب خود را در مقام یک کارشناس ارشد بیان نمودندو.....هیچ اتفاق خاصی هم بوجود نیامد . لطفا با بیان مطالب دو پهلو و قلب واقعیت سرمایه خودرا که اعتماد مردم هست را از دست ندهید.
درست بشو نيستيم
از طالب زاده انتظار نميرفت. درود بر او.
من این برنامه و دیدم
اقای طالب زاده ادم فوق العاده ای هست
حرف نداره
چرا انقدر دروغ پردازی می کنین
برای اینکه صدا سیما دروغ شمارا رو کنه دوبار برنامه رو به فردا رو پخش کرد
مرد باشو چاپش کن تابناک
صدا و سیما که تحمل حتی یک انتقاد ساده رو نداره نیازی به هجمه تبلیغاتی غرب نداره
این کجاش قطع برنامه بود خوشگل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا دروغ ميگي
بعد از اينكه مجري گفت 2 دقيقه وقت داريم قائم مقامي هم گفت من خودم از اينكار استقبال مي كنم و حاضرم خودم هم باشم و مجري هم گفت ما در برنامه ايران 88 از سران جنبش سبز خواستيم كه بيايند ولي قبول نكردند
تايم برنامه تموم شده چرا دروغ پراكني مي كنيد
در وظيفه رسانه اي يتان حق را پايمال نكنيد

چرا از هرچه که دوست دارید مطالبه به مطلوب میکنید وصحبت های طالب زاده را تحریف میکنید اولا طالبزاده تمام حرف هایش رازد ودیگر حرفی باقی نماند وثانیا معلوم است که وقت برنامه معین است ویک ساعت وقت برنامه بود واصلاسوالی که مجری مطرح کرد این نبودکه شما گفتید این خبر باید اصلاح شودچون دروغ است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر