بازدید 2467

وقتی پدرزن داور تیم داماد می‌شود!

اعتراضات در حاشیه رقابتهای سوپر لیگ کاراته به اوج خود رسیده بود و اکثر مربیان و سرپرستان تیم ها نسبت به ضایع شدن حق تیمشان اعتراض می کردند. یکی از معترضیتن معقتد بود داوری که برای دیدار تیمش انتخاب شده است، پدرزن سرمربی تیم حریف است و در چنین شرایطی طبیعی است که باید حق تیم ما ضایع شود!
کد خبر: ۷۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۱ 02 January 2010
هفته دوم از دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای ایران با شکست مدافع عنوان قهرمانی و همچنین اعتراض گسترده مربیان و سرپرستان تیم ها به قضاوت داوران همراه بود.

به گزارش مهر، در مهمترین دیدار از رقابتهای این هفته تیم دانشگاه آزاد موفق شد در یک بازی برتر مقابل فولاد مبارکه سپاهان قهرمان نیم فصل و مدافع عنوان قهرمانی به برتری دست پیدا کند.

این رقابتها روز جمعه در سالن شهید معمتدی تهران برگزار شد که دانشگاه آزاد با حضور مجید عبدالحسینی روی صندلی مربیگری پس از برتری در کاتای تیمی در مبارازت کومیته هم توسط مهدی سلطانی، رافائل آقایف و ژاوه وجدانی به پیروزی رسید تا در نهایت شاگردان علی شاطرزاده در تیم فولاد 18 بر7 بازنده تاتامی را ترک کنند.

شکست الهامی و تساوی روحانی مهمترین حوادث مبارزه دو تیم مدعی سوپر لیگ کاراته بود. زیگساری در تیم فولاد مقابل آقایف یک مبارزه دیدنی را به نمایش گذاشت که اگر ضربه خطای او باعث آسیب دیدگی آقایف نمی شد او برنده تاتامی را ترک می کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و ارژن فارس به مصاف هم رفتند که در این دیدار عبدالمحمدی سرمربی ارژن در اعتراض به قضاوت داوران پس از مشاجره لفظی با رئیس کمیته داوران مانع از ادامه بازی تیم خود شد و زمین مبارزه را به نشانه اعتراض ترک کرد.

بعد از این حوادث برخی دیگر از مربیان به قضاوت داوران معترض شدند و در نهایت هم کمیته انضباطی نتیجه دیدار این تیم با نفت را 29 بر صفر به سود نفت اعلام کرد.

اعتراضات در حاشیه رقابتهای سوپر لیگ کاراته به اوج خود رسیده بود و اکثر مربیان و سرپرستان تیم ها نسبت به ضایع شدن حق تیمشان اعتراض می کردند. یکی از معترضیتن معقتد بود داوری که برای دیدار تیمش انتخاب شده است، پدرزن سرمربی تیم حریف است و در چنین شرایطی طبیعی است که باید حق تیم ما ضایع شود!

فولاد سپاهان که در بازی اول خود نتیجه را به دانشگاه آزاد واگذار کرد در دومین مبارزه خود به سختی و با امتیاز شماری مقابل مقاومت برنده شد تا خوش شانس باشد که صدر جدول را از دست نداده!

مقاومت با هدایت دباغیان تیم جوانی است که در لیگ 88 دیدارهای خوبی به نمایش گذاشته و نتایج خوبی هم گرفته است.

در پایان هفته دوم فولاد سپاهان با 33 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. مناطق نفت خیز جنوب با 30 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 237 در مکان دوم ایستاده و دانشگاه آزاد با 27 امتیاز سوم است. تیم های مقاومت و ارژن فارس در مکانهای بعدی قرار دارند.


نتایج کامل هفته دوم دور برگشت - مرحله اول:
* فولاد مبارکه سپاهان 14 - باشگاه مقاومت 13
* مناطق نفت خیز 29 - ارژن فارس صفر
* دانشگاه آزاد اسلامی 22 - صنعت برق هرمزگان 5
* سپاهان نوین 12 - گلساران رشت 13
* دانشگاه آزاد علی آباد کتول 24 - هیات کاراته زنجان 4

مرحله سوم دوم:
* مناطق نفت خیز جنوب 21 - باشگاه مقاومت 7
* دانشگاه آزاد اسلامی 18 - فولاد مبارکه سپاهان 7
* دانشگاه آزاد علی آباد کتول 17 - صنعت برق هرمزگان 9
* هیات کاراته استان زنجان 11 - گلساران رشت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار