بازدید 3334
كاشاني:

عابدزاده هم از استقلال به پرسپوليس آمد!

كاشاني درباره تمديد حكم سرپرستي خود خاطرنشان كرد:‌ من از اين موضوع اطلاعي ندارم كه آيا حكم من تمديد شده يا خير؛ اما دور زدن قانون را بلد نيستم و اينگونه صحبت كردن برخي در برنامه تلويزيوني كارشناسي شده نيست. من سرپرست باشگاه هستم و تابع دستورات رئيس مجمع خواهم بود اميدوارم ديگر از اين حرف ها به زبان نيايد.
کد خبر: ۷۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۱ 01 January 2010
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: متأسفانه بر خلاف وسلي نمي‌توانيم قرارداد هوار ملامحمد را فسخ كنيم.

به گزارش فارس؛ حبيب كاشاني در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس قبل از سفر امروز بعدازظهر خود به امارات اظهار داشت: بعد از بازي با صبا احساس كرديم در تيم مشكلاتي وجود دارد، به همين دليل تصميم گرفتيم خون تازه‌اي را در رگ‌هاي تيم جريان دهيم و به خاطر علاقه قلبي من به مربي ايراني از بين گزينه‌ها علي دايي را انتخاب كردم.

وي افزود: بارها گفته‌‌ام اولويت اول من براي مربيگري پرسپوليس دايي بود. وي در كنار فوتبال قرار نداشت و اين به ضرر ورزش كشور ما بود كه از اين اسطوره فوتبال كشورمان و حتي آسيا استفاده نكنيم به همين دلايل پس از موافقت دايي جلسه‌اي با سعيدلو برگزار كرديم و توافقات لازم انجام شد.

كاشاني ادامه داد: جلسه‌اي را كه با سعيدلو داشتيم بيشتر به خاطر اين بود كه من سرپرستي‌ام رو به اتمام بود و اگر تمديد نمي‌شد دچار مشكلاتي مي‌شدم به همين دليل در جلسه 2 ساعته‌اي كه با رئيس سازمان داشتيم ايشان دايي را تأييد كرد و اين حق رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس است كه سرمربي تيم خود را تأييد كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس يادآور شد: بعد از اقدامات اوليه‌اي كه انجام شد و مراسم معارفه و توديعي كه محترمانه برگزار كرديم اجازه نداديم تا كرانچار شبانه از ايران فرار كند و يا پرونده‌ خود را در فيفا جريان بدهد، به همين دليل در نشستي محترمانه او را رودرروي خبرنگاران قرار داديم كه خوشبختانه به دايي تبريك گفت. به هيچ عنوان او را مجبور نكرديم كه به نفع ما صحبت كند چون كرانچار يك مربي حرفه‌اي است.

كاشاني درباره فسخ كامل قرارداد كرانچار خاطرنشان كرد:‌ روز چهارشنبه قرارداد وي رسماً فسخ شد. اين مربي 2 ماه حقوق از ما طلب داشت كه روز گذشته به او پرداخت كرديم. دوشنبه هفته جاري نيز مبلغي را كه بسيار ناچيز است به او پرداخت خواهيم كرد تا پرونده‌اش كاملاً در پرسپوليس بسته شود، البته قابل ذكر است كه كرانچار برگه تصفيه حساب خود را امضا كرده است كه اين هم نشانگر اعتباري است كه پيش او داريم چون هيچ مربي خارجي اين كار را نمي‌كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره قرارداد سرمربي جديد گفت‌: قرارداد دايي با باشگاه پرسپوليس سفيد امضا شده است. يك معلم هستم و اگر به بازيكني بگويم كه بيشتر از 138 ميليون تومان نمي‌توانيم به تو بدهيم و او بگوييد كه 140 ميليون تومان مي‌خواهم قراردادش را امضا نمي‌كنم چون مي‌دانم اين كار را نمي‌توانم انجام دهم. اين رويه كاري من در پرسپوليس است. قرارداد باشگاه پرسپوليس با دايي سفيد امضا شده و از اين كه برخي از مبالغ اعلام مي‌شود متعجبم.

كاشاني در جواب سؤالي كه چرا كرانچار 2 برابر قرارداد خود با باشگاه قبلي‌اش در اسلواكي از پرسپوليس پول دريافت كرده افزود: قرارداد كرانچار 500 هزار دلار است كه اين قرارداد را من امضا نكرده‌ام جواب اين سوال را آقاي انصاري‌فرد بايد بدهد، فقط من به اين نتيجه رسيدم كه حالا كه مربي خارجي به دردمان نمي‌خورد حيف است از دايي استفاده نكنيم به همين دليل اين تغييرات را انجام دادم البته بايد حسرت بخوريم كه تعدادي از مربيان ما مانند خاكپور و ساير زحمتكشان در حال حاضر در بيرون از فوتبال هستند.

وي افزود:‌ من يك مدير آينده‌نگر هستم مثلاً فرگوسن و ونگر براي خودشان به دنبال جايگزين هستند و مي‌بينيد كه در حال حاضر سرمربي بارسلونا را نشانه گرفتند تا جايگزين خود كنند. اين امر يك مورد حرفه‌اي است من هم وقتي ديدم كرانچار جواب نمي‌دهد به فكر گزينه‌هاي ديگري بودم كه اين مورد امري طبيعي بود. روي دايي بسيار فكر كردم و معتقدم كه او قلباً مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند البته همه بدانند كه من براي مشاوره گرفتن هميشه از بزرگاني مثل جلالي و مايلي كهن كه فوتبال بلد هستند مشاوره مي‌گيرم.

كاشاني درباره وضعيت عابدزاده و حضور يك دروازه‌بان استقلالي در كادر فني پرسپوليس گفت: ديروز مصاحبه‌اي از داريوش مصطفوي در رسانه‌ها ديدم كه ايشان اعلام كرده بود زماني كه قطبي براي دومين بار مي‌خواست با پرسپوليس قرارداد امضا كند به دستياران او پيرواني و عابدزاده اعلام كرده بودند كه اگر قطبي شما را نخواهد بايد برويد كه آنها هم پذيرفته بودند. حالا هم حق طبيعي علي دايي است كه كادر خود را انتخاب كند.

وي افزود: آقايان فراموش نكنند عابدزاده هم از استقلال به پرسپوليس آمد در حال حاضر دايي به يحيوي اعتقاد دارد و او را معرفي كرده است كه بايد بپذيريم. دايي فردي است كه در حال حاضر در رأس كار دوست ندارد در پرسپوليس افرادي خارج از چارچوب او حضور داشته باشند، البته بررسي‌هاي دايي در ليگ برتر بسيار دقيق بوده و به همين دليل او تصميم گرفته كه يحيوي جايگزين عابدزاده شود.
وي افزود: جلسه‌اي به همين دليل با عابدزاده برگزار كردم و او را همچنان به عنوان اسطوره باشگاه پرسپوليس مي‌دانم. از عابدزاده خواستم با توجه به اينكه با پرسپوليس قرارداد دارد در تيم‌هاي پايه مشاوره دادن به باشگاه ما را تنها نگذارد.

كاشاني درباره كمك فدراسيون فوتبال به باشگاه پرسپوليس نيز گفت: در دنيا صنعت فوتبال جزو چهار صنعت پردرآمد دنيا است. وقتي كه بلاتر اعلام مي‌كند در سال گذشته 7 ميليارد يورو سود فوتبال بوده در صورتي كه ساخت‌وسازها و تمام صنعت‌ها در دنيا ركود داشته بسيار جالب توجه است اما متأسفانه در فوتبال ما هنوز به دنبال گرفتن سهميه فروش بليط هستيم و آماتور‌گونه به اين رشته فكر مي‌كنيم.

وي افزود:‌ وقتي طلبكار به باشگاه پرسپوليس مي‌آيد به او نامه‌اي مي‌دهيم و از سازمان ليگ مي‌خواهيم كه بخشي از سهميه باشگاه را به او بدهند كه اين اصلاً خوب نيست. بعضي‌ها 10 سال است كه از پرسپوليس طلبكار هستند كه واقعاً من نمي‌دانم چگونه جواب آنها را بدهم. از خدا مي‌‌خواهم با بهتر شدن وضعيت پرسپوليس ديگر شرمنده اين عزيزان كه بابت پول خود از باشگاه ضررهاي زيادي كردند، نباشم.

كاشاني درباره شكايت اسپانسر قبلي پرسپوليس از باشگاه گفت: شركتي در زمان آقاي انصاري‌فرد با قرارداد يك ميليارد و 150 ميليون تومان با پرسپوليس به توافق رسيده بود كه 150 ميليون تومان را واسطه براي خود در نظر گرفته بود كه اين قرارداد با توجه به طرفداران پرشور پرسپوليس براي اين تيم كم بود.

وي افزود: پس از اينكه من به پرسپوليس آمدم از اين قرارداد راضي نبودم اما نكته جالب اين است كه خود شركت مذبور تقاضاي فسخ قرارداد را از ما داشت. به همين دليل شكايتي در دادگاه انجام شد كه هفته آينده آنرا پيگيري خواهيم كرد.

كاشاني ادامه داد: مـتأسفانه من با اين مشكلات دغدغه‌هاي زيادي دارم. تنها درآمد پرسپوليس اسپانسر است و متأسفانه از كپي‌رايت نيز نمي‌توانيم استفاده كنيم و فقط 600 ميليون تومان از سازمان ليگ بابت پخش زنده بازي ها به ما مي‌دهند كه بايد همه مشكلات را حل كنم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد بدهي باشگاه گفت: بدهي‌ها توسط يك شركت حسابرسي بررسي شده است و هفته جاري رسماً آن را اعلام خواهيم كرد.

وي با رد خبر اخراج حسين عبدي تصريح كرد: وي مربي با دانشي است. يكي از نشريات روز اول عكسي از خنده‌هاي دايي و عبدي در كنار يكديگر زد و روز بعد نوشت عبدي اخراج شده است كه اين موضوع صحت ندارد.

كاشاني در مورد برزيليا و هوارملا محمد تأكيد كرد:‌ وسلي پذيرفته است كه كار او اشتباه بوده است. ما هم طي جلسه‌اي كه با او داشتيم از مبالغي كه ايشان بايد از پرسپوليس مي‌گرفت كم كرديم و فقط 40 درصد پول او را پرداخت كرديم. وسلي با رضايت‌نامه‌اي كه دارد با شهرداري تبريز به توافقات اوليه رسيده است.

وي افزود: هوار ملامحمد نيز هنوز ناپديد است اما متأسفانه قرارداد وي را نمي‌توانيم مانند وسلي فسخ كنيم چون يك نوع قرارداد عجيبي بسته شده و فرق دارد به همين دليل طبق ماده 6 قرارداد 15 درصد از قراردادش را در مرحله اول كسر كرديم كه او دوست داشت كه اين كسري قراردادش از بين برود كه باشگاه پرسپوليس قبول نكرد.

وي افزود: او در اعتراض به اين تصميم ايران را ترك كرد و ما نيز طبق قوانين ديگري در حال برخورد با او هستيم. هوار ملامحمد اگر هر جلسه در تمرينات شركت نكند 25 درصد از حقوق ماهانه‌اش كه 700 دلار است كسر مي‌شود و در هر بازي اگر نباشد مبلغ قابل توجهي از پول او كسر مي‌شود به همين دليل منتظر اقدامات بعدي براي او هستيم.

كاشاني ادامه داد: اين بازيكن عراقي دوست داشت به غير از اينكه جرايمش بخشيده شود 137 هزار دلار هم به او بدهيم. اگر اين كارها را انجام دهيم سنگ بر روي سنگ بند نمي‌شود. او 40 درصد از قراردادش را گرفته و بازيكناني مثل كريم باقري هنوز 22 درصد از پول خود را نيز نگرفته‌اند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در رابطه با احتمال قهرماني تيم خود گفت: با توجه به فاصله 20 روزه در بازي هاي ليگ، شرايط جغرافيايي‌، زمين‌هاي نامساعد و مصدوميت‌ها امكان اتفاقات زيادي است. سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال بايد به آسيا بروند كه كار آنها در سه جبهه سخت است. ما بايد با انگيزه بچه‌ها و تلاش دايي در اين شرايط حساس به خواسته خود برسيم. به خاطر همين در كادر فني تغييراتي انجام داده‌ايم تا دل هوادارانمان شاد شود.

كاشاني درباره تمديد حكم سرپرستي خود خاطرنشان كرد:‌ من از اين موضوع اطلاعي ندارم كه آيا حكم من تمديد شده يا خير؛ اما دور زدن قانون را بلد نيستم و اينگونه صحبت كردن برخي در برنامه تلويزيوني كارشناسي شده نيست. من سرپرست باشگاه هستم و تابع دستورات رئيس مجمع خواهم بود اميدوارم ديگر از اين حرف ها به زبان نيايد.

وي درباره منشور اخلاقي نيز گفت: بايد منشور اخلاقي را بپذيريم. در ليگ انگليس وقتي گالاس اشتباهي مي‌كند و از كاپيتاني آرسنال خلع مي‌شود پس معلوم است همه مربيان اين نگاه را دارند. البته فقط اين را مي‌دانم اگر در اين بحث كارشناسي شود همه بيشتر آن را قبول دارند اما در كل فردي با منشور اخلاقي مخالف نيست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر