بازدید 2167

رحمان رضایی: قطری‌ها از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران تعجب کردند

رضایی در بخش دیگری از گفتگوی خود در مورد مصدومیتش تصریح کرد: متاسفانه زانویم آب آورد و پس از کشیدن آب آن، بالاجبار به استراحت می پردازم. روزگذشته(پنجشنبه) زانویم را به دکتر نشان دادم و وی به من گفت اگر تا دوشنبه مشکلی خاصی برای زانویت ایجاد نشود، می توانی تمرینات خود را آغاز کنی.
کد خبر: ۷۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۶ 01 January 2010
مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر با بیان اینکه مردم و مطبوعات این کشور از عملکرد تیم ملی کشورمان در تورنمنت چهارجانبه قطر تعجب کردند، گفت: از تیم ایران انتظار بیشتری وجود داشت.

رحمان رضایی در گفتگو با مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در تورنمنت قطر و بازتاب آن در میان مردم و رسانه‌های این کشور قطری گفت: آنها تعجب کرده اند که چرا تیم ملی ایران اینگونه بازی کرده و نتایج خوبی در این مسابقات کسب نکرده است زیرا آنها انتظار داشتند تیم ایران در این بازی‌های عملکرد بهتری داشت.

وی با بیان اینکه تنها در دیدار نخست ایران در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حضور داشت و به علت تمرین همزمان نتوانست بازی تیم ملی برابر مالی را تماشا کند، خاطرنشان کرد: با توجه به سطح مسابقات تورنمنت قطر تیم ملی از نظر نتیجه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، گرچه از نظر نوع بازی عملکرد خوبی خصوصا در دیدار با قطر داشتند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با توجه به این نتایج طبیعی است کسی از عملکرد تیم ملی رضایت نداشته باشد، اظهار داشت: قطعا همه انتظار دارند تیم ملی ایران ضمن ارائه بازی قابل قبول، نتایج خوبی را کسب کند. درست است بازی خوب هم اهمیت دارد اما نتیجه گیری بسیار مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه شاید بازیکنان تیم ملی نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارند و یا باید در نفرات تغییر و تحول ایجاد کرد، اضافه کرد: قطبی 6 ماه است هدایت تیم ملی را برعهده گرفته و قصد دارد تیم ملی را جوان کند، پس باید به وی فرصت بیشتری داد زیرا کاپلو هم در ابتدای قبول هدایت انگلستان نتایج خوبی کسب نکرد ولی با گذشت زمان توانست عملکرد خوبی با این تیم داشته باشد.

رضایی در بخش دیگری از گفتگوی خود در مورد مصدومیتش تصریح کرد: متاسفانه زانویم آب آورد و پس از کشیدن آب آن، بالاجبار به استراحت می پردازم. روزگذشته(پنجشنبه) زانویم را به دکتر نشان دادم و وی به من گفت اگر تا دوشنبه مشکلی خاصی برای زانویت ایجاد نشود، می توانی تمرینات خود را آغاز کنی.

وی با تشریفاتی قلمدادکردن دیدار تیم الاهلی برابر الغرافه در مسابقات جام ستارگان قطر و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: هیچ کس انتظار نداشت ما بتوانیم به این مرحله راه یابیم و موفقیت ما که به تازگی از به دسته بالاتر صعود کرده ایم برای همه تعجب انگیز بود و از ما به عنوان یکی از شگفتی سازان این رقابت‌ها نام برده می شود.

مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر در پایان با بیان اینکه هنوز طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده است، در مورد حضور دایی به عنوان سرمربی در این تیم گفت: امیدوارم پرسپولیس با این تغییر و تحولات بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و در نهایت دل هواداران خودرا شاد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار