بازدید 2691

عابدینی: وقت اخراج قطبی رسید

به مالی هم باختیم زنگ خطر جدی برای فوتبال‌مان به صدا درآید. اگر صاحبان فدراسیون در شرایط کنونی سکوت کنند فوتبال‌مان به بیراهه می‌رود. ما باید حرف‌مان را بزنیم اما کجاست گوش شنوا که فوتبال ما را از نابودی نجات دهد.
کد خبر: ۷۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۴۷ 31 December 2009
«اگر صاحبان فدراسیون سکوت کنند فوتبال‌مان به بیراهه می‌رود. ما باید حرف‌مان را بزنیم اما کجاست گوش شنوا که فوتبال ما را از نابودی نجات دهد. وقتی مقابل ضعیف‌ترین تیم منطقه (قطر) می‌بازیم مقصر صد در صد افشین قطبی است، پس وقتش رسیده که مسوولان فدراسیون با او برخورد تندی انجام دهند.»

به گزارش شبکه ایران، امیر عابدینی پس از باخت تیم ملی کشورمان به قطر و مالی ناراحت‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسید. عابدینی در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت قطر و شکست مقابل تیم میزبان می‌گوید: «بازی تدارکاتی می‌تواند خط‌مشی تیم ملی را ترسیم کند. به شخصه معتقدم اگر ما بازی تدارکاتی نداشته باشیم نقاط ضعف تیم ملی هویدا نخواهد شد. البته در این بازی‌های تدارکاتی نتیجه هم می‌تواند برای ما امری مهم تلقی شود. من تا به حال قطر را اینقدر ضعیف ندیده بودم، این ضعیف‌ترین قطری بود که تا به حال روبرویش بازی کرده بودیم اما متاسفانه مقابل این تیم هم شکست خوردیم. این قطر ضعیف‌ترین تیم فعلی منطقه است اما چه سود که ما این تیم را هم نمی‌توانیم شکست دهیم.»

عابدینی در ادامه اینگونه صحبت می‌کند: «به مالی هم باختیم زنگ خطر جدی برای فوتبال‌مان به صدا درآید. اگر صاحبان فدراسیون در شرایط کنونی سکوت کنند فوتبال‌مان به بیراهه می‌رود. ما باید حرف‌مان را بزنیم اما کجاست گوش شنوا که فوتبال ما را از نابودی نجات دهد. وقتی مقابل قطر می‌بازیم مقصر صد در صد افشین قطبی است، پس وقتش رسیده که مسوولان فدراسیون با قطبی برخورد تندی انجام دهند. در مقطع فعلی ضرورت دارد که مسوولان راجع به تیم ملی فکر کنند. فعلا فقط می‌توانم بگویم که قطبی مقصر است و کفاشیان باید تصمیمی جدید در مورد او اتخاذ کند.»

عابدینی در ادامه صحبت‌هایش مربیان قبلی تیم ملی را با قطبی مقایسه می‌کند: «مگر به قلعه‌نویی و دایی تا این حد فرصت دادند که حالا به قطبی بدهند. به نظر من خیلی وقت است که فرصت قطبی تمام شده اما چه سود که مرغ همسایه غاز است و مسوولان برخوردی با او و نتایج ضعیف تیم ملی انجام نمی‌دهند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان