بازدید 5743
۱
خبر

تاج درآستانه جشن قهرمانی،راهی بیمارستان شد!

نکته مهم در این زمینه غیبت محمدرضاساکت در مراسم اهدای مدال های قهرمانی پرسپولیسی هاست که شایعه مخالفت وزیر ورزش با حضور این یار نزدیک تاج را سر زبان ها انداخت و گفته می شود ناراحتی جسمی تاج هم بعد از همین مسایل رخ داده
کد خبر: ۷۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 27 April 2018

رئیس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که امروز (جمعه) همراه با وزیر ورزش‌وجوانان برای اهدا جام قهرمانی لیگ برتر به ورزشگاه آزادی رفته بود، پس از دقایقی کوتاه دچار نوسان شدید فشار خون شد. مهدی تاج پس از این اتفاق ورزشگاه را ترک کرد و به بیمارستان انتقال یافت.

نکته مهم در این زمینه غیبت محمدرضاساکت در مراسم اهدای مدال های قهرمانی پرسپولیسی هاست که شایعه مخالفت وزیر ورزش با حضور این یار نزدیک تاج را سر زبان ها انداخت و گفته می شود ناراحتی جسمی تاج هم بعد از همین مسایل رخ داده است! پیش از این در مراسم بازدید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از مرکز ملی فوتبال هم دبیرکل فدراسیون غایب بود و گفته شد که این غیبت بخاطر مخالفت وزیر است.

مراسم جشن قهرمانی قرمزها با تاخیر بسیار زیاد و به رغم اشغال آنتن زنده تلویزیون هنوز شروع نشده است و وزیر همراه مدیرعامل پرسپولیس روی سن ویژه قهرمانی منتظر ایستاده اند.

تاج درآستانه جشن قهرمانی،راهی بیمارستان شد!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به خاطر کی روش نخواسنه به برانکو جایزه بدهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار