بازدید 3398

فیلم جادوگری مدیرعامل منتشر شد!

روزي ديگر كيسه‌هاي پلاستيكي كوچكي را از جيبش بيرون آورد و با باد كردن آنها مدعي شد من تيم حريف را داخل پلاستيك كردم. هيچ يك از بازيكنان به سخنان او اعتقادي ندارند اما مجبورند سكوت اختيار كنند.
کد خبر: ۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۳ 31 December 2009
چندي پيش فيلم فردي كه در رختكن ابومسلم به فعاليت‌هاي غيرعادي پرداخته به شكل گسترده‌اي در مشهد توزيع شد.

به گزارش گل؛ در اين فيلم فرد مورد نظر با عنوان مديرعامل يكي از تيم‌هاي ليگ برتري قبل از هر بازي با حضور در رختكن اين تيم پس از زمزمه جملاتي نامشخص چند پلاستيك فريزر را از جيب كتش بيرون مي‌آورد و با فوت كردن در آنها پلاستيك‌ها را باد مي‌كند، پس از باد كردن پلاستيك‌ها وي به سرعت پلاستيك را گره مي‌زند و پلاستيك بعدي را باد مي‌كند و خطاب به بازيكنان مي‌گويد: من تيم حريف را طلسم كردم. تمام توانايي بازيكنان تيم حريف در اين پلاستيك‌ها جمع شده، ما اين پلاستيك‌ها را بيرون از شهر زير خاك مدفون مي‌كنيم تا بتوانيم امروز در اين بازي موفق شويم.

بازيكنان اين تيم كه جرات اعتراض به مديرعامل باشگاه خود را ندارد، اعتراف مي‌كنند كه اين فرد مدعي است به علم انرژي درماني آگاهي كامل دارد.

يكي از مسئولان اين باشگاه ليگ برتري كه مخفيانه از اتفاقات ياد شده فيلمبرداري كرده و آن را در اختيار رسانه‌هاي محلي قرار داده درخصوص حركات غيرعادي اين فرد مي‌گويد: «شايد به حرف‌هاي من بخنديد اما مديرعامل قبل از هر بازي داخل رختكن مي‌آيد و از مربي مي‌خواهد مدتي سكوت اختيار كند. يك روز قفل كوچكي از جيب كتش بيرون آورد و با بستن اين قفل اعلام كرد من تيم حريف را قفل كردم، يك روز ديگر طنابي را از جيبش بيرون كشيد و با گره‌هاي كوچك و بزرگ مدعي شد من بازيكنان و ستارگان اين تيم را طلسم كردم! روزي ديگر كيسه‌هاي پلاستيكي كوچكي را از جيبش بيرون آورد و با باد كردن آنها مدعي شد من تيم حريف را داخل پلاستيك كردم. هيچ يك از بازيكنان به سخنان او اعتقادي ندارند اما مجبورند سكوت اختيار كنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی