بازدید 2677

سرعت طوفان در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید.
کد خبر: ۷۹۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 26 April 2018

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید.

علی ملاشاهی رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید و موجب شد تا کیفیت هوای این شهر به ۴۰۹ میکروگرم بر مترمکعب و در محدوده شرایط بحرانی برسد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در زاهدان نیز آسمان کمی ابری، گردوخاک و غبار آلود بوده که دید افقی به چهار کیلومتر و کیفیت هوا نیز در شرایط ناسالم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همچنان وزش باد و گردوخاک در استان ادامه دارد، گفت: در شهر‌های شمال استان وزش باد و گردوخاک رخ می‌دهد که در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

ملاشاهی ادامه داد: شنبه به صورت موقت شدت وزش باد کاهش خواهد یافت، اما این شرایط به تناوب تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تا نیمه‌های هفته آینده نفوذ گردوغبار در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی دید را کاهش خواهد داد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: هم اکنون آسمان استان کمی ابری و غبارآلود است در بعد از ظهر شاهد رشد ابر در نیمه شمالی استان هستیم که احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات شمال غرب استان وجود دارد.

ملاشاهی در باره وضعیت دمایی سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: از فردا روند افزایشی دما را خواهیم داشت. اما از روز دوشنبه به تدریج دما در نیمه شمالی استان قدری کاهش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار