بازدید 2115
هفته هشتم ليگ برتر واليبال؛

پيروزي مدعيان بر قعرنشينان و شكست پرسپوليس برابر پيكان

در ماهشهر و در ديدار شاگردان مصطفي كارخانه و فرهاد داخم تيم پتروشيمي به هدايت كارخانه موفق شد ميمهان خود را از پيش رو بردارد. تيم پتروشيمي در اين ديدار در 3 گيم متوالي موفق شد برابر تيم ارتعاشات صنعتي به برتري دست پيدا كند.
کد خبر: ۷۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷ 31 December 2009
هفته هشتم ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي ايران شب گذشته با برگزاري 7 ديدار در شهرهاي مختلف پيگيري شد.

به گزارش فارس، در اين هفته از رقابت ها كه تيم هاي مدعي با قعرنشينان مصاف داشتند موفق شدند برابر حريفشان به برتري برسند.

در آمل تيم صدرنشين كاله در ديداري نه چندان دشوار موفق شد برابر تيم اروميه با اقتدار به برتري برسد. در اين ديدار شاگردان بهروز عطايي كه اين روزها شرايط بسيار مطلوبي دارند و به تنهايي در صدر جدول يكه تازي مي كنند موفق شدند در 3 گيم پياپي برابر تيم انتهاي جدولي اروميه به پيروزي برسند. تيم كاله با كسب اين نتيجه همچنان به صدرنشيني خود ادامه مي دهد.

در ديگر ديدار اين هفته كه در گيلان برگزار شد تيم سرمربي تيم ملي يعني داماش موفق شد ديگر تيم قعرجدولي، برق كرمان را از پيش رو بردارد. در اين ديدار شاگردان حسين معدني در 3 گيم متوالي موفق شدند تيم برق كرمان را كه در شرايط مطلوبي به سر نمي برد شكست داده و پابه پاي تيم كاله براي رسيدن به صدر جدوب تلاش كند.

داماش گيلان در هفته گذشته هم موفق شده بود با نتيجه 3 بر صفر بر تيم پرسپوليس غلبه كند. تيم برق كرمان با اين شكست بازهم در همان رده هاي انتهايي جدول رده بندي قرار خواهد گرفت و بازيكنان اين تيم بايد براي رسيدن به بالاي جدول خود را براي ديدار با ساير رقبا آماده كنند.

در ادامه هفته هشتم تيم هاي سايپا و بانك كشاورزي در تهران رودرروي هم قرار گرفتند كه در اين مصاف كه به نوعي دربي تهران هم محسوب مي شد، نارنجي پوشان سايپا كه كمي از ثبات فصل گذشته خود فاصله گرفته اند و براي رسيدن به روزهاي خوب فصل گذشته تلاش مي كنند، موفق شدند با نتيجه 3 بر صفر برابر بانك كشاورزي غلبه كند و با اميدواري بيشتري به روزهاي آينده نگاه كنند.
بانك كشاورزي با قبول اين شكست تغيير زيادي در جايگاه خود احساس نخواهد كرد و بازهم در رده هاي مياني جدول رده بندي قرار خواهند گرفت.

تيم هاي پيكان تهران و پرسپوليس هم از ديگر رقابت هاي ديدني هفته هشتم بود بازهم دربي پايتخت محسوب مي شد. در اين ديدار كه از ساعت 18 در خانه واليبال تهران آغاز شد شاگردان عليرضا معمري كه يك شكست از كاله آمل در كارنامه دارند موفق شدند با نتيجه 3 بر صفر بر سرخ پوشان تهراني غلبه كنند.

خودروسازان تهراني با اين شكست يك گام ديگر به صدر جدول نزديك شدند و تيم پرسپوليس را هم يك گام از صدرنشينان دور كردند. شاگردان معمري اميدوارند تا ادامه اين نتايج و شكست ساير حريفان بتوانند به جايگاهي كه پيس از آغاز فصل يعني قهرماني براي خود ترسيم كرده بودند برسند.

در ماهشهر و در ديدار شاگردان مصطفي كارخانه و فرهاد داخم تيم پتروشيمي به هدايت كارخانه موفق شد ميمهان خود را از پيش رو بردارد. تيم پتروشيمي در اين ديدار در 3 گيم متوالي موفق شد برابر تيم ارتعاشات صنعتي به برتري دست پيدا كند.

ماهشهري ها كه پيش از اين در مكان دهم جدول رده بندي قرار داشتند مي كوشند تا با پيروزي برابر حريفان خود را به جايگاهي مطلوب برسانند. تيم ارتعاشات با قبول اين شكست دومين شكست پياپي خود را پذيرفت و كمي از شرايط ايده آل هفته هاي ابتدايي فاصله گرفته است. داخم كه از داوري ها به شدت انتقاد كرده بود بايد ديد كه علت شكست برابر پتروشيمي را چه مي داند.

نتايج كامل ديدارهاي شب گذشته به اين شرح است:

سايپا تهران 3 - بانك كشاورزي ايران صفر

پيكان تهران 3 - پرسپوليس تهران صفر

گل گهر سيرجان يك - خراسان رضوي 3

داماش گيلان 3 - برق كرمان صفر

پتروشيمي بندرامام 3 - ارتعاشات صنعتي ايران صفر

كاله آمل 3 - اروميه صفر

بازرگاني جواهري گنبد 3 - سنگ آهن بافق يك

جدول رده بندي به اين شرح است:
1- كاله آمل (17 امتياز - 9 مسابقه)
2- داماش گيلان (15 امتياز- 8 مسابقه)
3- سايپا تهران (14 امتياز-8 مسابقه)
4- پرسپوليس تهران (13 امتياز - 9 مسابقه)
5- بازرگاني جواهري گنبد (13 امتياز - 8 مسابقه)
6- ارتعاشات صنعتي ايران (12 امتياز- 9 مسابقه)
7- بانك كشاورزي ايران (11 امتياز - 8 مسابقه)
8- پيكان تهران (11 امتياز- 6 مسابقه)
9- پتروشيمي بندر امام (11 امتياز -7 مسابقه)
10- خراسان رضوي (11 امتياز- 7 مسابقه)
11- سنگ آهن بافق يزد (10 امتياز - 9 مسابقه)
12- دانشگاه آزاد تهران (10 امتياز- 7 مسابقه)
13- گل‌گهر سيرجان (10 امتياز - 8 مسابقه)
14- اروميه (10 امتياز - 8 مسابقه)
15- برق كرمان (9 امتياز - 7 مسابقه)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار