بازدید 5904

بهترین بازیکن پرسپولیس درجشن قهرمانی نیست

کد خبر: ۷۹۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 25 April 2018

آقای گل حال حاضر فوتبال ایران به دلیل مصدومیت نمی تواند در آخرین هفته برای تیمش بازی کرده و تعداد گل هایش را افزایش دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی علیپور با گلی که در بازی برابر ذوب آهن به ثمر رساند 19 گله شده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. او در حالی شانس اول آقای گلی در این فصل از رقابت ها است که نفر دوم گلزنان مرتضی تبریزی با 13 گل زده است. تبریزی برای گرفتن کفش طلای آقای گلی این فصل باید در بازی آخر حداقل 6 گل به ثمر برساند. کاری که دشوار است و همین باعث می شود که علیپور را آقای گل احتمالی این فصل بدانیم.

مهاجم شماره 70 پرسپولیس اما در آخرین بازی تیمش در لیگ برتر از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و به همین دلیل بازی آخر تیمش برابر سپیدرود را از دست داد. او نمی تواند در بازی آخر که در ورزشگاه آزادی برگزار شده و قرار است جشن قهرمانی پرسپولیس هم در آن روز برگزار شود حضور داشته باشد اما روند مصدومیتش به شکلی است که به بازی حساس تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره خواهد رسید.

علیپور در حالی با 19 گل کارش را در لیگ امسال به پایان رساند که رکورد بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر را شکست. بهترین گلزن پرسپولیس قبل از علیپور در لیگ برتر مهدی طارمی بود که در فصل قبل با 18 گل توانست آقای گل رقابت ها شود. البته محسن خلیلی هم در لیگ هفدهم با 18 گل و به طور مشترک با هادی اصغری از راه آهن به این عنوان دست پیدا کرده بودند. علی دایی در لیگ سوم و مهدی طارمی در لیگ پانزدهم هم هر کدام با 16 گل سابقه آقای گلی با پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر دارند.

با تمام این اوصاف مهاجم 24 ساله پرسپولیس به احتمال خیلی زیاد امسال با 19 گل عنوان آقای گلی را به دست خواهد آورد هرچند او شانس داشت که در بازی با سپیدرود به رکورد رضا عنایتی که با 21 گل در یک فصل رکورددار گل زده در لیگ برتر است نزدیک شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر