بازدید 47667

عكس‌هاي برگزيده 2009 بي.بي.سي

کد خبر: ۷۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۷ 31 December 2009
جام جم آنلاين ـ سايت شبكه «بي.بي.سي»، عكس‌هاي برگزيده خبرگزاري‌هاي مختلف در سال 2009 را معرفي كرده است. بديهي است برخي از اين عكس‌ها در ميان عكس‌هاي برگزيده 2009 ساير رسانه‌ها نيز جاي داشته‌اند.

تصوير هواپيماي مسافربري «يو اس ايرويز» كه در آبهاي يخ زده رودخانه هودسون در نيويورك سقوط كرد و هر 155 سرنشين آن زنده مانده و روي بال‌هاي هواپيما در انتظار رسيدن نيروهاي امدادي هستند. اين عكس در اغلب رسانه‌ها در ميان عكس‌هاي برگزيده سال 2009 جاي داشته است.


تصوير تاريخي نخستين رئيس‌جمهور سياهپوست ايالات متحده در حال اجراي مراسم سوگند. باراك اوباما چهل و چهارمين رئيس‌جمهور ايالات متحده در كنار ميشل همسرش و دو دختر خود سوگند رياست جمهوري را به جا مي‌آورد.


منظره هوايي جنگل و خانه‌هاي سوخته در ايالت ويكتوريا در كشور استراليا كه يكي از مرگبارترين حريق‌هاي جنگل‌هاي استراليا در سال‌هاي اخير بوده است.


يك زن ورزشكار چيني به دليل شيوع آنفلوآنزاي خوكي ماسك به چهره گذاشته و مشخص نيست در انتظار چه كاري روي نيمكت نشسته است. اپيدمي آنفلوآنزاي خوكي يكي از مهمترين وقايع سال 2009 محسوب مي‌شود.


تصوير ولاديمير پوتين نخست‌وزير روسيه كه در تعطيلات تابستاني‌اش در رودخانه‌اي در سيبري در حال شنا كردن است.


تصويري از آخرين روز اجلاس گروه هشت كه در جريان آن تعدادي ديگري از رهبران جهان از جمله معمر قذافي رهبر ليبي حضور داشته‌اند. اين اجلاس در ايتاليا برگزار شد و در روز آخر آن هنگام گرفتن عكس يادگاري مشخص نيست سيلويو برلوسكني، نخست‌وزير ايتاليا چه مي‌گويد كه توجه همه به سويش جلب شده است. ظاهرا كلام او خطاب به قذافي است.


تصويري از تاكسي‌هاي فرسوده در قبرستان اتومبيل در پكن. چين و آمريكا بزرگترين توليدكننده گازهاي گلخانه اي در جهان هستند.


سربازان آمريكايي در يك پايگاه خود در ايالت كنر در شرق افغانستان به آتش شورشيان طالبان پاسخ مي‌دهند.


تصوير كاروان حامل اجساد سربازان بريتانيايي كه در افغانستان به قتل رسيده‌اند از خياباني در شهر ووتون باسيت عبور مي‌كنند. ساكنان شهر نسبت به اجساد سربازان اداي احترام كرده و در حاشيه خيابان ايستاده‌اند.


تصوير اوسين بولت دونده مشهور جاماييكايي كه در مسابقات دووميداني قهرماني جهان در آلمان در رشته دو 100 متر مردان يك ركورد تاريخي را بر جاي گذاشته و در كنار تابلويي كه ركورد او را نشان مي‌دهد نشسته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار