بازدید 2761
۱

انكار قتل بر سر رقابت عشقي

کد خبر: ۷۹۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 24 April 2018

مرد جواني كه در جريان درگيري پسر 17‌ساله‌اي را در محله خزانه تهران به قتل رسانده‌است حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، متهم كه سروش نام دارد بامداد روز جمعه 24‌فروردين‌ماه امسال در درگيري حوالي فلكه سوم خزانه پسر 17‌ساله‌اي به نام اشكان را با ضربه چاقو مجروح كرد. اشكان پس از انتقال به بيمارستان آيت‌الله كاشاني صبح روز دوشنبه 27‌فروردين‌ماه به علت شدت خونريزي فوت كرد.

پس از اعلام اين خبر بازپرس شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند. بررسي‌ها نشان داد مقتول و قاتل رقيب عشقی يكديگر بوده‌اند كه اين درگيري را مقابل چشمان زن جواني به نام فتانه رقم زده‌اند. فتانه هم در تحقيقات گفت كه لحظه حادثه اشكان و دوستش او را با موتور سيكلت به خانه‌اش رسانده بودند كه سروش جلوی در آنها را مي‌بيند و با هم درگير مي‌شوند.

سپس مأموران سروش را بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌هاي ابتدايي قتل را انكار كرد، اما وقتي با دلايل و مدارك روبه‌رو شد با اظهار پشيماني به قتل اشكان اعتراف كرد.

وي در بازجويي‌ها گفت: من و اشكان رقيب عشقي نبوديم چون من زن و بچه دارم و اصلاً به فتانه هم علاقه‌اي ندارم. هنگام حادثه از خانه‌ام بيرون آمدم تا زباله را به داخل سطل منتقل كنم كه مقتول و دوستش را ديدم زني را از موتور سيكلت پياده كردند. من فكر كردم آنها قصد سرقت و زورگيري دارند كه كنجكاو شدم و به آنها نگاه كردم. دو پسر جوان به من اعتراض كردند كه چرا به زني كه همراه آنها است نگاه مي‌كنم. آنها شروع به داد و فرياد كردند كه با هم درگير شديم. وقتي درگيري ما بالا گرفت مقتول چاقويي از زير صندلي موتور سيكلتش بيرون آورد و به طرف من حمله كرد.

چاقو را از دست او گرفتم و نمي‌دانم چطور چاقو به او اصابت كرد. وقتي او خونين نقش بر زمين شد خيلي ترسيدم و فرار كردم كه چند روز بعد دستگير شدم. من قصد قتل نداشتم و الان هم خيلي پشيمان هستم. سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم براي ادامه تحقيقات به دستور بازپرس پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زن حادثه ساز این ماجرا حکمش چیه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان