بازدید 1908

دزد ساختمان‌های درحال ساخت به دام افتاد

کد خبر: ۷۹۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 23 April 2018

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه از دستگیری سارق تجهیزات صنعتی ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد.

به گزارش مرذدم سالاری، سرهنگ بهزاد حاتمی دراین باره گفت: دیروز ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۶ حکیمیه در حال گشت زنی در حوزه استحفاطی خود بودند که به رفتار مردی که درحال انتقال تعدادی از تجهیزات ساختمانی به خودروی خود بود مشکوک شدند و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه به محض نزدیک شدن ماموران این فرد با رها کردن تجهیزات ساختمانی با خودروی خود پا به فرار گذاشت، گفت: فرار این فرد با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و فرد مذکور دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه با اشاره به انجام بازجویی از فر د دستگیر شده گفت: این فرد ابتدا ادعا کرد که تجهیزات ساختمانی متعلق به خودش است؛ اما زمانی که جزییات بیشتری از وی پرسیده شد، اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد که حاکی از آن بود که این فرد اقدام به سرقت این وسایل کرده است که در نهایت هم به سرقت این تجهیزات از ساختمان‌های درحال ساخت اعتراف کرد.

حاتمی با بیان اینکه اموال مسروقه نیز به کلانتری منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم ساختمانی و تجهیزات صنعتی از پنج ساختمان نیمه کاره دیگر اعتراف کرد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه، متهم در بازجویی‌ها به سرقت از پنج ساختمان به همین شیوه اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار